Beetje laat maar ik heb nog maar 1 keer kunnen proberen met het weer van de laatste tijd en met de tijd die ik heb. het ziet er vandaag wel windstil uit, alleen een beetje nat.
Maargoed ik heb dus een poging gewaagd op een bouwterein in leidsrijn. in de auto een accu opgeladen maar ik vond de lader wel erg warm worden en zelfs wat stinken. met batterijen is dat niet. Ten eerste dat ding is ROBUUST. Hij was zelfs geland in een diepe plas water en hij vloog daarna met natte modder eraan nog. Na het wisselen van de accu is er blijkbaar water gekomen op een kwetsbaarder plekje want hij reageerde niet meer. Thuis deed hij het gewoon weer toen hij droog was. hij is sterk zat om hoogte te maken ik heb een paar vluchten gemaakt van een meter of 30 ver hooguit. ik had niet de indruk dat ik veel invloed uitoefende op de richting, de hoogte ging nog wel. hij liet vaak zijn neus zakken en die kreeg ik dan niet meer omhoog door te sturen of wat dan ook. ik heb wat getrimd om hem niet achteruit te laten vliegen, ik vond het wel leuk en ga het weer proberen, ik laat het weer weten als ik gevlogen heb. Het is geen aanrader tot nu toe.