Vernieuwde versie van de sky watcher 'sky ripper'

• Topicstarter Topicstarter simon1
  • Startdatum Startdatum
hoi

kan je niet gewoon zo'n nick er op zetten?
en de man in de bart smit wist er niet veel van en zij dat het een hele verbeterin is met die van vorig jaar.

groeten philip

Tuurlijk zegt hij dat, anders koopt niemand hem. Het enigste wat beter is zijn de motor en accu. Dit heeft nu iets meer vermogen maar nog steeds is het ding niet echt bestuurbaar.

Een nick servo kan je erop zetten maar dan moet je ook alle electronica vervangen.

hoi
hoe duur is dat zo'n simpele ombouwing?
en hoelang vlieg je met de accu van de sky ripper?

groet philip

ik heb foto

0131900.jpg

Rc Sky Ripper Helicopter
Unieke digitale helikopter! Vlieg rond en maak de mooiste vluchten!
Extreem gebruiksvriendelijke 3-kanaals afstandsbediening
Compleet met accu's en batterijen
Met een speciale veldlader voor buiten
Leeftijd vanaf 10 jaar

Afmeting verpakking: L58 x B29,2 x H20 cm.
Gewicht: ca. 3040 gram.
met dat gram is een foutje van bart smit :P

is de blade runner 2 een goede beginers heli?
want ik ben nog niet zo ervaren met heli vliegen,
maar ik wil er wel mee beginnen!

groeten philip

Bladerunner is leuk, speelgoed, echter zijn geld waard.
Een Bladerunner kan echter niet opzijvliegen, die moet je eerst een kwartslag om zijn as draaien en dan weer vooruit....
Als helitrainer is de Graupner dus veel geschikter, die stuurt wel als een heli

Bij Nikko dachten ze ook van " Hmmm laten we de heli compleet zwart maken,das handiger voor de orientatie tijdens het "vliegen" :wink:

Dat is om te voorkomen dat je 'm terug vindt na het crashen, dan kan je 'm ook niet terugbrengen naar de winkel ;)

Ik heb er net een voor me verjaardag gekregen, en een gegeven paard mag je niet in de bek kijken. (heb ik toch gedaan door op het forum te kijken natuurlijk) Ik laat jullie wel horen of het vliegt of niet. Ik heb nog nooit heli gevlogen dus als ik het kan kan iedereen het. Ik heb even opgeladen en gas gegeven. het lijk niet al te genuanceerd de besturing wel power zat, volgens mij is het recht omhoog en pas terug als de batterij leeg is. Er zit wel een vette lader bij vind ik. ik denk dat hij op temperatuur werkt, dus bij bepaalde temperatuur is de nimh vol. Ze raden aan om te vliegen als de accu nog warm is. Dat had ik nog niet eerder gehoord. is dat echt zo dat er dan meer jus in zit?
Ik vind hem wel mooi en ik vlieg niet snachts dus de kleur moet geen probleem zijn. :wink:

Ik ben benieuwd of ze weer een gaatje hebben gevonden bij kassa. :P De opnames van vorig jaar vind ik nogsteeds geweldig.

hey Geroenimo kan je er niet een filmje van maken hoe de heli vliegt. nog gefeliciterd!!
groeten philip

ik had hem ook zien staan bij bart.
maar zie bij de rotor geen enkel verschil nog steeds geen nick dus.

en na mijn ragger met de eerste versie ( die kocht ik voor 40 euri en zelf voor dat geld was het nog een ragger ) dacht ik lamaar :roll:

Sky Ripper
de naam zegt het al
ript alleen je portomonee :wink:

Beetje laat maar ik heb nog maar 1 keer kunnen proberen met het weer van de laatste tijd en met de tijd die ik heb. het ziet er vandaag wel windstil uit, alleen een beetje nat.

Maargoed ik heb dus een poging gewaagd op een bouwterein in leidsrijn. in de auto een accu opgeladen maar ik vond de lader wel erg warm worden en zelfs wat stinken. met batterijen is dat niet. Ten eerste dat ding is ROBUUST. Hij was zelfs geland in een diepe plas water en hij vloog daarna met natte modder eraan nog. Na het wisselen van de accu is er blijkbaar water gekomen op een kwetsbaarder plekje want hij reageerde niet meer. Thuis deed hij het gewoon weer toen hij droog was. hij is sterk zat om hoogte te maken ik heb een paar vluchten gemaakt van een meter of 30 ver hooguit. ik had niet de indruk dat ik veel invloed uitoefende op de richting, de hoogte ging nog wel. hij liet vaak zijn neus zakken en die kreeg ik dan niet meer omhoog door te sturen of wat dan ook. ik heb wat getrimd om hem niet achteruit te laten vliegen, ik vond het wel leuk en ga het weer proberen, ik laat het weer weten als ik gevlogen heb. Het is geen aanrader tot nu toe.

goed.... vandaag weer een half uur gespeeld in het bos op de openplek. Ik heb me heel erg vermaakt. :D zeker 20 vluchten gemaakt van een seconden of 2 tot 15! De eerste vluchtt dacht ik het is alles of nix, ik gaf gas wierp hem in een richting en bleef gas geven hij ging recht omhoog, op een meter of 15 hoogte gooide hij zijn neus naar beneden en daarmee ook zichzelf, hij storte als een baksteen neer en was nog zo goed als heel. er was een stukje van de behuizing afgebroken waar de as in stak, die had nu dus wat speling, het resultaat was dat de hek trimmer niet zoveel effect meer had. :? er zat echter een los klemmetje op de behuizing die ik er weer een beetje op kon drukken. op deze manier heb ik nog een heleboel vluchten gemaakt. Hele spectaculaire crashes met vliegende accus in konijnen holen enzo. Er zat een hele gave vlucht bij waarbij hij 20 centimeter van de grond alsnog kracht genoeg had om weer hoogte te maken om vervolgens een meter of 10 verder alsnog prachtig te landen zonder dat ik dat wilde. Mijn idee is dat de zender ook niet genoeg bereik heeft. eigenlijk zou die hele besturing eraf moeten, nix radio control gewoon een paar trimm schroefjes op het ding zelf en dan gewoon vol gas vliegen tot de batterij leeg is of dat ie neerstort. Dan wel een autoshutoff ofzo als hij crasht.
Ik lijm dat stukje weer en dan is ie weer als nieuw! heb ik gerust weer een half uur lol.
Dit ding is alleen voor mensen die er de humor van inzien. :hammer:
hieronder drie phonecam filmpies afspeelbaar met quicktime helaas
clip1 clip2 clip3

Back