Veron Cardinal VV

Discussie in 'Bouwverslagen' gestart door stunthenk, 15 apr 2018.

  1. Énke Blériot

    Énke Blériot PH-SAM

    Lid geworden:
    29 jul 2014
    Berichten:
    2.012
    Locatie:
    Zwolle
    Henk...wanneer er zaterdag verder niemand komt heb je de eerste prijs....:cool:
     
  2. Bruno van Hoek

    Bruno van Hoek Vriend van modelbouwforum.nl PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    23 aug 2002
    Berichten:
    10.694
    Locatie:
    Almere, MVA (ex-Daedalus Amsterdam)/ PH-SAM/F23D
    Hij heeft in ieder geval een full-time assistent, want ik heb aan het begin van mijn VRA zoveel vertraging (er moesten eerst een paar projecten voor derden af en beloofd is beloofd, dus dat gaat voor) opgelopen dat ik alleen nog maar wat losse onderdelen heb, dus dat wordt september.
    Kortom, ik bind mijn fiets achterop en zorg voor het nodige transport, help met afstellen, tijdopnemen en weet ik wat meer.
    Ik heb er hoe dan ook zin in!
     
  3. stunthenk

    stunthenk PH-SAM

    Lid geworden:
    7 feb 2006
    Berichten:
    1.216
    Locatie:
    Amersfoort
    De Cardinal heeft gister zijn eerste vluchten gemaakt! Het motorvermogen bleek precies goed, met het 360 LiPo'tje kun je op 1 lading meerdere vluchten maken, en er was niet nodig om het stabilo te trimmen. Er zit wel een wat hardnekkige rechterbocht in het geheel. Dus thuis eerst maar eens de zijtrek naar rechts gehalveerd, en een paar stukje 3x3 balsa onder tegen de achterlijst van het stabilo geplakt zodat ik altijd weet dat dit goed staat. Misschien kan er dan een linkerbocht tijdens de motorvlucht af, en een rechterbocht met zweef. De Meijdam timer werkt perfect! Tot zaterdag!
     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2018
    Énke Blériot vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina