En vraag aan de gevorderde schaalvlieger's. Ik vlieg al jaren met een Vario kobold, ben geen 3D vlieger, maar gewoon een beetje rond vliegen, kortom wel iets meer als een beginner, maar een helivlieger die op safe vliegt
.
Nu ga ik deze winter beginnen met de bouw van een benzine uitvoering van Vario met de Bell 412 romp, en zit te twijfelen of ik hem gelijk met de 4 blad's kop maak, of eerst met de 2 blad's ga vliegen.
Kan iemand mij vertellen of dit heel veel anders vliegt, moeilijker is, of is dit gewoon met mijn vliegervaring te benaderen met de term, "handle with care"??
Ook de vraag aan de beter bouwers, eerst de romp spuiten, en dan mechaniek inbouwen, of eerst helemaal opbouwen, afplakken, en dan spuiten???
Ik hoor het graag van jullie, alvast bedankt.

Nu ga ik deze winter beginnen met de bouw van een benzine uitvoering van Vario met de Bell 412 romp, en zit te twijfelen of ik hem gelijk met de 4 blad's kop maak, of eerst met de 2 blad's ga vliegen.
Kan iemand mij vertellen of dit heel veel anders vliegt, moeilijker is, of is dit gewoon met mijn vliegervaring te benaderen met de term, "handle with care"??

Ook de vraag aan de beter bouwers, eerst de romp spuiten, en dan mechaniek inbouwen, of eerst helemaal opbouwen, afplakken, en dan spuiten???
Ik hoor het graag van jullie, alvast bedankt.