verschil tussen deze zenders XR6, XR6 mkll?

ik wil dit weekend een nieuwe zender gaan halen.
nu had ik graupner XR6 in gedachte.
deze staat bij pkracing aangegeven als XR6.
en nu ga ik dit weekend naar 's Hertogenbosch.
en daar licht toemen modelbouw.
daar staat ook een zender en die noemen ze de XR6 mkll.
zijn deze twee nou hetzelfde of zit er verschil in?

Normaal gesproken staat de mkII ervoor dat het een verbeterde uitgave is... soms zijn het kleine aanpassingen, soms grote.

Je zou op de site van Graupner kunnen kijken of je er iets over kunt terugvinden... of ze ff ene mailtje sturen hierover...

Je zou ook ff een mailtje naar Toemen kunnen sturen of ze je willen vertellen wat het verschil is. Enige wat ik weet is dat wanneer je goed zoekt en vergelijkt, de zender-sets bij Toemen het goedkoopst zijn...

Maareh voor 20 euro meer heb je een XS6 en ben je meteen van dat geneuzel met kristallen verlost... weet je zeker dat je kan rijden als je met een hele groep mensen bent! 1 setje kristallen bij de XR6 kopen en je hebt de prijs van de XS6 betaald!

De XR6 heeft 3 modelgeheugens en zo'n beetje alle toeters-en-bellen, die je voor autorijden kunt wensen.

De XR6 MK II heeft 10 modelgeheugens en zit in een behuizing, die wat moderner is vormgegeven. De software is vrijwel (of helemaal) gelijk aan wat zijn voorganger heeft.

De 'oude' XR6 zal waarschijnlijk niet meer bij winkeliers voorradig zijn. Zekerheidshalve kun je echter beter vooraf vragen of het de nieuwe versie met 10 modelgeheugens is.

Back