[Verschillen?] LRP Shark 18

• Topicstarter Topicstarter Fury
  • Startdatum Startdatum
Ja maar hoe snel gaat deze, hoeveel kost die en deze heeft geen LiPo accu toch? (Of maakt dat niet uit?)
Als het je eerste auto is maakt ook nie zoveel uit. koop het, rijdt ermee doe er ervaring mee op en nadien kan je nog beslissen wat je wilt als opvolger.

Snelheid weet ik zo niet, maar voor indoor gaan ze errug snel, er zit nog een Nimh accu bij maar van goede kwaliteit.
Pluspunt onderdelen volop leverbaar

Laatst bewerkt:
Korma modelbouw Eelde in Eelde heeft ze volgens mij allebei op voorraad, bel hem maar even voor de prijs 050 3092203

Korma modelbouw Eelde in Eelde heeft ze volgens mij allebei op voorraad, bel hem maar even voor de prijs 050 3092203

Dus de LRP Shark RTR en incl. moter? Ik zal dan wel even bellen.
(Dus die ene voor €219 is leverbaar via hun?)

Ik heb even gegoogled naar:
LRP Shark 18 onderdelen
Maar ik vind niks hoor?

En van die FTX Fury vind ik een Britse website met 9 pagina's met onderdelen...
Dus ik weet niet welke ik nou moet kopen, want de prijs met de Shark 18 & Ftx Fury 1/16 scheelt 30 euro. (Voor mij scheelt dat, voor jullie misschien niet :P)

Ik vind dus geen onderdelen van de Shark 18.
En als ik voor de Shark ga kies ik voor de
LRP Shark 18 RTR Buggy en niet de monstertruck. (De monstertruck is uitgesloten)

Dit topic mag op slot als niemand een site heeft waar je onderdelen voor de LRP Shark 18 heeft.

Als het dan toch eerste wagentje is en moet snel gaan
makkelijk spare parts hebben en stevig zijn ,waarom dan
niet eens kijken naar de revo vxl als je ziet dat voor 220€
tweedehands ze verkocht worden met 2 lipo's
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

En als je tweede hands niet ziet zitten dan kost hij nieuw tegenwoordig ook al zoveel niet meer
Maar dit is mijn menig ,heb nu al verschillende wagens gereden en dat kleine revotje heeft mij nog altijd het meest verbaast
Al moet ik wel zeggen dat ik geen ervaring heb met door u vermelde wagentjes

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit topic mag op slot als niemand een site heeft waar je onderdelen voor de LRP Shark 18 heeft.

Ongeduldig :confused:

Bij iedere betere modelbouwzaak die LRP verkoopt zijn ook de reserve onderdelen te krijgen / te bestellen.
Ik heb zelf de factory uitvoering met tekin brushless ( 5400 en 800KV) superrrrrr (snelle) wagen !!!! (en is te koop)

Maar kijk nu eerst wat je wil qua maat en type en stel dan je vraag, zo krijg je betere antwoorden op je vragen.

Back