Verslag E-sky Honeybee 2 CP

bedankt.
denk dat ik het een keertje ga proberen mischien dat hij stabieler en beter vliegt zo als je een curve kunt instellen nu is hij zeer agresief vergeleken met een raptor.
mvg pedro

Het is en blijft een prul hoor om te vliegen, maar wat een leuk prul :wink:

maar nogmaals lees dat draadje van de ombouw, daar staat in wat je er maximaal mee kan doen.

Ik moet zeggen dat hij nu wel leuk vliegt. Enige probleem dat ik nog heb, is als je hard vliegt, en een bocht rechtsom wil maken hij uitbreekt, dus hij gaat wel in de rol maar je krijgt de staart er niet snel genoeg achter, en schiet dan een stuk achteruit door.

Maar verder vliegt hij (zekker binnen) nu perfect voor een prul :D

gr Remco

hallo het draadje heb ik al gelezen hoor maar het gaat direct naar bruschles moter en die versie kost direct een pak geld moet zeggen vlieg er al4 maand mee want met men raptor durf ik nogniet rond te vliegen kost prijs zeker.
met men esky vlieg ik wel rond juist het rechts bochtenis een prbleem en blijft een probleem blijkbaar maar ja voor die prijs wat wil je.
in ieder geval bedankt mischien ga ik er nog ee direct drive moter op zetten maar verder ga ik hem niet tunen voorlopig toch niet.
mvg pedro :wink:

hoi heb net men esky op de ff7 geprogrameerd.
lukt dus wel zonder apparte ontvanger mixer en gyro.
gewoon hr3 in het heli programma en de tuimelschijf - 50% in plaats van +50% zetten en de nodige servo's reversen en de heli vliegt prima.
dus efkes verder gezocht voor ik begon om te bouwen dit is dus ook terug geweten.
als kristal een jeti in geplaatst werkt prima die ontvanger blijkbaar universeel mogelijk ook een futaba werkt ook.
mvg pedro

Jep

Ik kan het ook met mijn 3010 en een MPX cristal, allen heb geen flauw benul welke mixer ik moet aanzetten :?

Waar halen jullie eigenlijk al die onderdelen van de E-sky vandaan? Ik ken er wel een paar maar die zijn allemaal uit het buitenland.

Gr Duccan

Ja, maar Q is niet de goedkoopste volgens mij.

Ik moet nl ook onderdelen gaan aanschaffen
Gisteren bleef 1 servo hangen met allen gevolgen vandien. Me frame doormidden, landingsgestel en de hele accu ophanging

Wie heeft er ondertussen nu al inverted geprobeerd? Ik heb al wel een paar loops gemaakt. En een klein stukje inverted. Maar gooide te fanatiek vol neg, erop en dat was net te veel dus kakte hij in .Gelukkig op veilige hoogte geprobeert , :)

Nog een vraag:
Hebben jullie ook zoveel spelling op de mainblades, dan bedoel ik de negatieve en positieve pitch...dan zet ik er amper kracht op(helemaal niks) en dan kan ik zoon 3 graden positieve, en negatief ongeveer 4 graden.
Ik heb het gevoel dat hij hierdoor echt niet beter vliegt,als ik soms wat wil zakken heb ik volgas,en zakt hij nog(Hoop toeren) en zodra die op de grond tikt knal hij weer omhoog...

Wie ow wie kan mij verder helpen?

Alvast bedankt

hoi heb dit ook soms dat hij gewoon erdoor zakt en het moment dat ik de grond tik schiet hij direct delmucht terug in.
daar mee dat ik hem op deff7 wilde programeren maar vrijdag geprobeerd niet te doen de uitslag op de staart is te groot slaat van links naar rechts zonder praktisch de stik aan te raken denk nog wat bij regel ielmand tips mischien.
ben dan maar terug begonnen met zender die erbij stak.
natuurlijk kleine onoplettend heid en boem de grond in.
canopy main blades naar de knoppen onder stel gebroken die vermaakt met men oude carboon rest beteld bij den jo natuurlijk.

Back