"Verstuurt vanaf mijn blablabla apparaat"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tja, en ik zit mij te ergeren aan mensen die zich ergeren aan het feit dat iemand zich ergens aan ergert.....

:yes::thumbsup: Klagen over de klager...

Maar om nog even terug te komen op Robbie's vraag

Ja, maar niet door het forum. Het zou prettig zijn als gebruikers dit soort irrelevante informatie op hun apparatuur uit zou schakelen.

Dank je wel Ad, wou enkel weten of het uitgeschakeld kan worden.

Ik denk dat het meer een kwestie is van niet meer in de handleiding kijken. Veel "smartphone" gebruikers laten zo'n knul achter de balie hun toestel instellen voor internet, en daarna kijken ze er nooit meer naar. Zo benut je maar een deel van je nieuwe telefoon, en weet je vaak niet beter dat je bepaalde standaardinstellingen kunt aanpassen. Ik zou alle smartphone/tablet etc gebruikers eens aanraden, laat die TV een keer 's avonds uit, en lees de handleiding eens door. Soms gaat er een wereld voor je open...

(zal ik dat ook doen met mijn nieuwe navigatie-systeem, kwam er pas een paar weken terug achter dat je die kan laten zoeken op dichtstbijzijnde tankstation, per merk.)

Handleiding... die zit in dat apparaat en nu zoeken waar....

@indoorvlieger, weet je wat het mij kost wanneer ik 's avonds op dat scherm zit te turen..... Had ik beter niet kunnen gaan werken die dag.....

Laatst bewerkt:
Willen de laatste vier posters even laten weten waar vandaan hun bericht verzonden is. Het wordt anders nogal verwarrend....

Dirk

*Verzonden vanuit de file op de A50*

[mod]Aangezien dit helemaal nergens meer overgaat en om te vermijden dat het uitmond in het onvermijdelijke gaat hier een slot op......Je hoeft elkaar niet leuk te vinden maar het is niet nodig om het er nodeloos in te wrijven mensen.......[/mod]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back