Vertanding Xray T2R

Hoi,

Ik heb als nieuwe auto een Xray T2R erbij gekocht.
Ik ga deze auto rijden met een LRP X11 4,5t motor.
We hebben zelf een vrij grote binnenbaan. Een gedeelte asfalt en het ander met vloerbedekking. Het zijn dus 2 separate banen.Nu is mij vraag wat voor tandwiel verhoudingen kan ik het beste gaan rijden?

Bij voorbaat dank voor de info.

Hoi Rene,

Het is heel lastg om te zeggen wat je voor tandwielverhouding moet rijden als je de baan niet kent, dus je zult even aan anderen moeten vragen wat zij er voor verhouding rijden. Groot is namelijk heel erg relatief, buitendat kan een grote baan nog steeds heel veel kleine langzame bochten hebben terwijl een kleine baan misschien alleen maar snelle bochten heeft. Dat soort dingen spelen allemaal mee.

Hoi rene,

met een 4.5 binnen rijden is misschien wat veel van het goede maar je zal moeten testen, rijden checken of de motor te heet word en dan lager of hoger gaan verplaatsen. Begin is met een verplaatsing van 7.

Succes

Hoi Rene,

Het is heel lastg om te zeggen wat je voor tandwielverhouding moet rijden als je de baan niet kent, dus je zult even aan anderen moeten vragen wat zij er voor verhouding rijden. Groot is namelijk heel erg relatief, buitendat kan een grote baan nog steeds heel veel kleine langzame bochten hebben terwijl een kleine baan misschien alleen maar snelle bochten heeft. Dat soort dingen spelen allemaal mee.

Het probleem is dat we er maar met 3 personen op rijden. Er zit één hele snelle bocht in het circuit wat gemiddelde bochten en 2 erg langzame.
Grootte is ongeveer 1500 m2. met 1 lang stuk van een meter of 50 en de het andere langestuk zal 45 meter zijn of.

stephanbeelen zei:
Hoi rene,

met een 4.5 binnen rijden is misschien wat veel van het goede maar je zal moeten testen, rijden checken of de motor te heet word en dan lager of hoger gaan verplaatsen. Begin is met een verplaatsing van 7.

Succes.

Wat houd een verplaatsing 7 in?

Beide bedankt voor de feedback

Back