vertanding

• Topicstarter Topicstarter lambreda
  • Startdatum Startdatum
L

lambreda

Guest
hoy effe een vraag heb een TT01 gelagerd met de nodige hop ups.
Hier wil ik een ezrun esc60ampere en een 5;5turns motor(6000kv)in monteren.Welke vertanding kan ik dan het beste gaan gebruiken;nu zijn de vertandingen nog orgineel .

je kan hem of gewoon standaard laten maar je kan em ook zwaarder vertanden , ik heb zelf ook een ez-run maar dan off-road en die heb ik nu van 18/86 naar 23/86 en dat gaat prima , blijft goed op temperatuur, alleen in de zomer terug naar 20 denk ik.

hoy effe een vraag heb een TT01 gelagerd met de nodige hop ups.
Hier wil ik een ezrun esc60ampere en een 5;5turns motor(6000kv)in monteren.Welke vertanding kan ik dan het beste gaan gebruiken;nu zijn de vertandingen nog orgineel .

phoe hey, een 5,5T is wel erg veel voor een tt-01.

maar het zou kunnen.
dan moet je wel alles aanpassen, zoals.
staalen aandrijfassen een volledig allu middenas (dus ook de 2 uiteinden), een staalen pinion (modul 6 / 19tands), en olie shocks om hem een beetje op de weg te houden. achter toein hub's, type R draagarmen om hem goed af te kunnen stellen anders is er niet meer mee te rijden.

maar met deze hopups houd hij het niet lang vol hoor.

kijk eens naar 10,5T motor dan gaat hij met standaard vertanding nog dik 55 / 60 km.

of je moet je zender op 50% gas zetten.

gr Sander.

Heb het 1 keer gezien een tt-01 met een 5.5 turns erin kon er ongeveer 4 minuten mee rijden en alles was kapot en dan niet door een crash ofzo.

Je moet het zelf weten maar je kan hem starks zo in de wilgen hangen maar ja it's your call.

groeten

John

heb er nu een ezrun 9,5turns in .met een ander tandwiel .
En die hop ups die jullie opnoemen zitten er op.
Kameraad van mij had een castel creation van 8 of9000kv erin die heeft
natuurlijk ni lang geleefd 1x de straat op en af en toen waren de tanwielen van zen dif weg .Heb ergens een ta05 goedkoop zien staan is dat beter dan een tt01 is mischien een stomme vraag heb alleen 4tt01 staan .

Hoeveel tanden zou ik dan moeten nemen voor op de motor dat die tog snel is en ook nog redelijk optrekt (en natuurlijk ni te heet wordt)enige sugesties zijn welkom en dan weet ik waar ik achter moet vragen in de winkel natuurlijk

als je op de straat rijd kan je een 5.5t nemen , als je op het circuit rijd heb je dat echt niet nodig , dan is 8,5t meer dan genoeg...

ta05ifs

hoy effe een vraag is een ta05ifs een goede wagen
Ik heb nu een tt01 .
Ik kan deze heel goedkoop overnemen van iemand .
De bedoeling is hier bruschles mee te rijden .

Een stuk beter dan de TT-01 in ieder geval, met de IFS ga je qua kwaliteit een behoorlijk stuk vooruit.

Bedankt voor de goede reacties en jullie krijgen gelijk juist getest in de tt01 is een beetje te veel van het goede; leek wel of die ging op stijgen .
En dat nog maar op een zware nickelbaterij wa gaat da ni geven op een zwarre lipo.
Denk da ik tog maar voor een ta05 ga kijken

Back