Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Bedankt,hoop dat het zo lukt!!Paddles eraf halen. De twee schroefjes waarmee de flybar vastzit loshalen. En dan de truc; druk met de nieuwe de oude eruit. Zo blijft alles keurig op zijn plaats.
Werner
Waarom wil je hem eruit hebben.Bedankt,hoop dat het zo lukt!!
Grz,
Ronald.
Waarom wil je hem eruit hebben.
Ben je gecrashed en is de oude verbogen??
Thanks Werner,werkt prima zo in een keer gelukt.Paddles eraf halen. De twee schroefjes waarmee de flybar vastzit loshalen. En dan de truc; druk met de nieuwe de oude eruit. Zo blijft alles keurig op zijn plaats.
Werner
Hallo ,
Heb gisteren een kant van mijn KDS 450 s flybare verbogen, is het beter om beiden te vervangen of alleen de verbogen kant
Bij voorbaat dank
Peter
Ik kan mij vergissen natuurlijk, maar volgens mij is het een doorgaand stuk ijzer, dus kun je alleen maar "beide kanten" tegelijk vervangen....
Groet, Bert
Stom stom ,was nog niet goed wakker, zoals je dus al bemerkt heb ben ik echt nog een beginner .
maar door je fouten kun je een hoop leren zij mijn moeder altijd.Moet ik nog ergens specifiek op letten bij het vervangen van de flybare???????
dank voor je reactie Brutus
Hangt heel licht van het type heli af, maar in zijn algemeenheid moet het midden van de flybar goed boven het middelpunt van de rotoras zitten, en de paddels moeten evenwijdig en op nul graden staan als de tuimelschijf horizontaal staat.
Verder alle klemboutjes licht borgen met wat loktite, en dan zou het helemaal goed moeten komen...
Groet, Bert