Vervanger: Dagelijks heli beslommeringen..

Iedereen is welkom.

@Jeroenie: als jij met je HBK3 Funnels in de hal kunt maken, gaan wij wel even buiten staan als je je 600 in de hal uitlaat ;)

Haha oké:)

Ik heb de HBK3 niet meer maar ik hem m'n trex 450 nog wel.
Ligt alleen helemaal uit elkaar maar ik zal hem binnenkort weer in elkaar zetten en dan kom ik wel een keer langs;)

lekker nitro dampen snuiven dus... ;) hahaha

m'n v450 krijg ik niet mee op een tweewieler, dus ga ik maar weer eens met m'n huey aan de slag :D

Nu zit ik hier met het probleem dat ik men feathering shaft niet los krijg :( Ik heb maar 1 schroevendraaier van het juiste formaat en ik heb er eigl 2 nodig want ik moet de andere kant kunnen tegen houden omdat ie anders doordraait.. Toevallig iemand een oplossing om dat zonder een 2de juiste schroevendraaier op te lossen?
Ik zou graag morgen willen vliegen namelijk ;)

Ik vond het ook al aardig knap om daar te landen!
Muurtje erachter, bomen, voetbalpalen, heuvel achtig.

Een kennis van mij vliegt zelf ook echt met heli's en hij vond het ook erg bijzonder dat die daar geland is.
Zelf zou die zoiets nooit doen vanwege de ruimte en objecten.

Humpf! twee keer staan vliegen vandaag, in de hoop een filmpje te kunnen schieten van een non E-stab vierblads 450 size bij 4 Bft: de eerste keer hield de kamera er 5 seconden na opstijgen mee op, de tweede keer bleef hij langer filmen maar stond de camera verkeerd en was de heli continue buiten beeld.....

En KOUD dat het was.... blegh!

Maar wel weer 10 minuten sticktijd gescoord!

Groet, Bert

Nee, we zijn net even de markt over geweest en ben toen maar ergens binnen koffie gaan drinken en m'n vrouw laten gaan.. En dan ben je nog wel in beweging. Nu een half uur stilstaan heb ik geen zin in :mrgreen:
Ik vlieg wel keurig elke avond mijn micro's door de woonkamer. Lekker warm, muziekje aan.. Niks mis mee :)

@ Jelleee"
Eigenlijk best wel ironisch: een simulatie programma "realflight" noemen....:rolleyes:

@ Chow:
Ach, gisteren 2 packs (5 minuten elk) met de BO 105 en 7 packs (10 minuten met reserve elk) les gegeven, in een verwarmde gymzaal..... Dus ik heb mijn sticktijd wel hoor....

En mijn meissie zit in Indonesië, als die nu hier zou zijn, zou ik die ook met geen stok de deur uit krijgen, hahaha....

Groet, Bert

Laatst bewerkt:
Bwahaha, nee, een kat heb ik niet, maar mijn meissie is best een beetje benauwd voor die heli's.... alleen houdt dat in dat niet zij naar buiten gaat als ik binnenshuis optoer, maar dat ik dat optoeren maar één keer hoef te proberen.... Die laat zich echt niet wegjagen

Daarna heb ik wat uit te leggen/goed te maken....

Groet, Bert

Laatst bewerkt:
Het is helaas maar een heel kort fillumpie geworden....:(

[URL="
size non Estab BO 105 at 4 Bft.AVI - YouTube[/URL]

Had na de tweede poging ook geen zin meer om het nog een derde keer te proberen, ondanks de (overigens prima werkende) verwarmde zendertent

Groet, Bert

Bertus, je infrarood-filter van de lens,... van de #7 keychaincam is kaduuk. Daarom krijg je van die lijkt wel zwart wit beelden. :rolleyes: Verder wel een mooie copter zo, met zo veel wind,.. ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Bertus, je infrarood-filter van de lens,... van de #7 keychaincam is kaduuk. Daarom krijg je van die lijkt wel zwart wit beelden. :rolleyes: Verder wel een mooie copter zo, met zo veel wind,.. ;)

Haha, die hele keychain cam heeft nooit gedeugd. Ding valt spontaan uit (meestal) maar soms wil je hem uitzetten en blijft hij mar filmen....

Voor 50 Euro een waardeloos ding waar ik toch wel meer van verwacht had. Die kleuren zijn vanaf het begin zo geweest. Buiten heel weinig kleur, binnen veel te veel kleur. (kijk maar bij deze, is een dag eerder met dezelfde cam opgenomen:WHLbiw2zfeY[/media] size non-Estab BO 105 Spinblades indoor.AVI - YouTube).

Vind filmpjes maken best leuk, maar die camera ben ik spuugbeu....

Groet, Bert

Laatst bewerkt door een moderator:
Wel een hele mooie kist, zo met die vier bladen. :D Hij vliegt ook heel strak. Raar dat de kleuren indoors wel goed zijn. Is dit een HD cam?

Ik heb er geen verstand van. Op het doosje stond beeldformaat 720 x 480, camera formaat 1280 x 1024.

Zeg jij het maar. Is dat HD? Ik weet het niet. Het enige wat ik weet is dat het klereding niet wil filmen als IK dat wil, en soms wél filmt als ik hem eigenlijk uit wil hebben....

Groet, Bert

Back