Vervanger: Dagelijks heli beslommeringen..

@Chow, ik ga natuurlijk van uit dat het goed komt,.. ;) Als het weer goed genoeg is om te vliegen moet je mij waarschuwen want ik wil het beestje ook zien vliegen. :D

@Jeroen, Zo heb je het in een keer opgelost,.. :pim: Goeie prijs ook,..

Ik vlieg zelf altijd boven een weiland en soms moet ik een noodlanding maken ivm vogels die heeeeel vaak over dat weiland vliegen. (Dicht bij natuurpark)

En aangezien het weiland niet helemaal vlak is, land ik dus ook wel eens in een graspol en dan hoor je hem ook wel een apart geluid maken. En met een TT zou dit niet zo goed gaan denk ik.

@Chow, ik ga natuurlijk van uit dat het goed komt,.. ;) Als het weer goed genoeg is om te vliegen moet je mij waarschuwen want ik wil het beestje ook zien vliegen. :D

M'n KDS zender en ontvangers net verkocht. Ik wacht op de betaling. Heb alleen de orange receivers voor de DX6i nog niet binnen.. Da's jammer want het weekend lijkt met name op zondag een prima vliegdag te worden. Maar goed. Misschien heb ik geluk en ontvang ik ze alsnog op tijd. Ze zijn 2 januari uit Hongkong vertrokken..

Voor de McpX verslaving moest ik wel :oops:

Verder vindt ik de 9X toch wel wat uitgebreider dan de DX6i, ik heb wel de DSMX versie. Voor de andere wiekjes blijf ik voorlopig de 9X vliegen. Op de sticks voelt het ook veel fijner (softer)

Sorry, maar ik blijf de 9X een topding vinden,.. :rolleyes:

9X is voor zijn prijs erg goed, helemaal met je eens maar ik heb nu een dx8 en daar komt ie niet in de buurt qua comfort hoe je hem kan vasthouden, menu structuur en zo nog een aantal zaken.

Zachte sticks kan je zelf doen maar daarvoor moet hij open, er zijn namelijk veertjes die je kan aanspannen of ontspannen om zo de sticks iets softer te maken.

Ik vind zelf de mcpx in combinatie met de DX6i veel fijner vliegen dan met de DX4e. Daarom was het logisch dat ik de andere heli's ook op de DX6i zou zetten. Verder is de KDS een prima zender. Alleen het menu is vrij vervelend te bedienen en hij heeft geen expo wat ik met name voor de 250 toch wel wil gebruiken..

Hmm ik vind dat ik nu wel even mag klagen,

er zijn 2 pakketjes onderweg naar hier 1tje ligt bij de douane (niet in verwerking) al vanaf de 24e van vorige maand, ik moest hier achteraan bellen om er voor te zorgen dat ze hem eindelijk verwerken

het 2e pakketje is op de post gedaan bij een albertheijn in het zuiden van het land en ligt daar waarschijnlijk bij de inkomende post ipv uitgaande post aangezien er geen updates gedaan zijn van de tracking en had al afgeleverd moeten zijn (is eergisteren op de post gedaan)

Edit: gebeld en hij is daar wel weggegaan :S
Edit 2: TNT weer gebeld, ze hebben het ergens liggen en word op dit moment niet verder verwerkt, ik moet nu
contact opnemen met de verzender zodat hij contact met hun kan opnemen zodat hij een brief kan ontvangen en weer naar hun kan toezenden zodat dat naar de desbetreffende afdeling kan worden doorgesluist zodat die een onderzoek kunnen starten naar waar het pakket gebleven is.... FEEST

Wat een geluk!

Ik ben al 1,5 week bezig met een slow motion koper. Schiet ook niet op. Volgens mij een bejaarde met een inbelmodem ofzo..

Ik ben er nog niet aan toe gekomen.. Zal wel het weekend worden denk ik..

En had eerlijk gezegd ook niet zoveel zin vandaag..

Hier is net de nieuwe achterkant afgeleverd voor de 600.
Ziet er erg mooi uit. Ben benieuwd of die gaat passen.

Vanavond ga ik hem inbouwen, heb het druk vandaag;)

En weer is de postbode niet geweest met de receivers. Kan nu nooit meer lang duren. We zijn al 10 dagen vanaf vertrek uit Hongkong..

Back