Vervanger: Dagelijks heli beslommeringen..

Eh... mischien was ik dat wel, ik weet het niet meer....

Wat zag ik er toen nog goed uit he?

Grrr, wacht maar Merlijn....:D

Groet, Bert

Je was toch niet degene die er per ongeluk uitviel :mrgreen:

Goed. Ding is bijna klaar. Ik heb nog twee servo verlengkabeltjes nodig voor de ailerons maar die heb ik besteld bij de sponsor van Anko en dan kunnen we de maiden gaan doen..

img0242zc.jpg

Ja, nou, ik kon er toch ook niks aan doen dat dat een heli-cabrio was?
Wilde gewoon op een blitse manier uitstappen....:D

Vanavond maar weer met de Schweizer bezig geweest:

Kabels sleeven, hekrotor en staartboom gedemonteerd, gaat een ander kleurtje op de heli komen :)
Rotorbladen van zwarte striping voorzien... nav verlichting uitdokteren... lekker bezig dus.

En ondertussen staat het volgende 200cm lange en 17 kg wegende project rustig te wachten tot de Schweizer klaar is.

@Jonkje, wat voor type is die onderzeeër? een VIIc???
het is weer eens wat anders dan vliegen :D

vanochtend nog even gevlogen: Solo pro = revell versie
full

de huey is inmiddels z'n oranje deurtjes kwijt, verdere detaillering volgt nog...

groet,
Tomos19

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja moet idd een beetje goed voor jezelf zorgen. Marre zeker die fatshark? die Hero 2 mag der ook wel zijn vind ik :) Zendertje is standaard 100mw omdat de andere allemaal uit voorraad waren.

Ik dacht dat je de Gopro al had,..

Met 100Mw kan je best ver komen, zeker met die Spw sprietjes,.. Op Ebay kan je trouwens leuke zenders krijgen voor weinig.

@ Stefan En nu wil je dus je maiden doen en moet je paar dagen wachten :( Jammer dat de TNT er niet gisteren gelijk was..

Achter de schermen even wat overleg gehad en als het weer het toelaat kan de Easystar maandag of dinsdag even de lucht in. Maar geen risico's de eerste keer. Moeten goede omstandigheden zijn. Dus tot die tijd nog maar proberen wat simtijd te maken. Heb er een hekel aan maar toch maar even de landingen gaan oefenen..

Ik dacht dat je de Gopro al had,..

Met 100Mw kan je best ver komen, zeker met die Spw sprietjes,.. Op Ebay kan je trouwens leuke zenders krijgen voor weinig.

Net zulke sets als bij HK? Die gaan qua prijs ook nogal. Tís de bril die het prijzig maakt :rolleyes:

Zat ook al te denken om met zoiets te beginnen. Ik heb ook zo'n schermpje liggen voor DVD's van de kids in de auto. Maar goed. Eerst maar vliegen met dat ding en als ik terug ben uit Suriname kijken we wel verder. Dat schiet namelijk ook alweer op zo langzamerhand.

Ja de gopro had ik inderdaad al.

Ik heb deze set gekocht hier in nederland, prijs was zelfs lager dan wanneer ik het uit HK van HK zou importeren.

Wat voor camera en weergever ga je gebruiken voor die set?

Ja de gopro had ik inderdaad al.

Ik heb deze set gekocht hier in nederland, prijs was zelfs lager dan wanneer ik het uit HK van HK zou importeren.

Wat voor camera en weergever ga je gebruiken voor die set?

Ik ben nog erg aan het twijfelen over de goedkope Turnigy bril, of toch doorsparen voor een Fatshark. Voorlopig experimenteren met beeld op de laptop, of mini TFT scherm.

Er zal eerst een hoop getest moeten worden, wat betreft range, en beelduitval. Je wil je kist niet kwijtraken met zoveel duur spul aan boord.

Back