Vervanger: Dagelijks heli beslommeringen..

Heb even een compilatie gemaakt van het afgelopen jaar. Ik ben eind januari 2011 begonnen met helivliegen dus vond het een mooi moment voor dit filmpje!

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik had met Chow afgesproken om de maiden met de EZ II vandaag te maken, maar door de wind hebben wij het afgeblazen. Om eerst wat ervaring op te doen, heb ik mijn eerste vliegtuigje, een Thunder Tiger Supercup uit de mottenballen gehaald, en weer vliegend gemaakt. Als dat ding crashed (wat hij al veel heeft gedaan) dan heeft niemand er schade aan,.. :mrgreen:

Vandaag begon het toch te kriebelen om het oude beestje te vliegen.

Het hangt met lijm en tape aan elkaar, maar hij vliegt weer als vanouds,.. :D

Filmpje:

Laatst bewerkt door een moderator:
We kunnen die #11 wel even op de Easystar plakken bij de maiden Tijn..

Goed plan, en dan vanaf de grond met de JVC. De beeldkwaliteit van het ding valt nu nog een beetje tegen, de zon was al bijna onder. Misschien met wat meer licht wordt het wat beter.

Leuk hè Moviemaker,.. :rolleyes:

Vanaf de grond pakken we mijn cameraatje wel. Kan ik de files meenemen en thuis een compilatie maken.. Moviemaker is top. Ik heb Stefan nu wel zover om Sony Vegas te gaan gebruiken. Net even meer mogelijkheden. Wordt later interessant als hij meer fpv gaat vliegen.

P.S. had je de keychain niet op 720p staan Tijn??

**Edit**

Of in Moviemaker bij upload naar Youtube even hoge kwaliteit aanvinken. Dan upload hij het 720p bestand in plaats van de 480.

P.S. had je de keychain niet op 720p staan Tijn??

**Edit**

Of in Moviemaker bij upload naar Youtube even hoge kwaliteit aanvinken. Dan upload hij het 720p bestand in plaats van de 480.

Nee, moviemaker met lage kwaliteit gerenderd,.. Anders duurt het zo lang. Het is ook geen hoogstandje,.. :rolleyes:

Als ik mooie filmpjes wil posten op Youtube, dan kom ik wel bij jou,.. ;)

Zonet een nieuwe rotorhousing+ bladhouders besteld voor mn KDS.. :) Ik heb er genoeg van dat ik dat vijsje niet uit de feathering shaft krijg, vandaag proberen uitboren maar nogal tijd geen resultaat.. Nudat ik ze appart bestel kan ik zelf de feathering shaft loctiten zodat ik het probleem niet meer heb dat ik hem er niet meer uit krijg.. (fabriek smijten ze daar altijd een hele pot loctite op ;))
Bij hobbymaniac hadden ze de onderdelen spijtig genoeg niet meer op voorraad dus heb ik het maar ergens anders moeten bestellen...... :rolleyes:

Jep.. Het begint terug te kriebelen om met de kds te kunnen vliegen :D en ik ga hem lekker agressief afstellen nu, toerental van 85 naar 95 zetten en dualrates hoger zetten voor zover dat dat nog gaat..

Back