Nou, dan kom ik maar even om de hoek kijken wat er allemaal voor enthousiaste geluiden zijn, en ik vind het gewoon een leuk idee.
Echter: ik heb het de komende drie maanden (minstens) smoordruk, en zoals Merlijn al zegt, er zijn er naast mij nog twee mensen die mee moeten beslissen, en die ik nu even niet a la minute om antwoord kan vragen.
Ik ga mijn best doen de andere twee mee te krijgen, een leuke datum te prikken, en heel hard te hope dat het dan mooi weer zal zijn.
Zodra er wat duidelijkheid komt, horen jullie meer.
Een ding is zeker, het zal maar beperkt van opzet zijn, ons veld is wel groot maar we kunnen vanwege geluidseisen en parkeer ruimte nu eenmaal niet veel meer dan een man of 20 max (en dat is echt ERG druk) ruimte bieden.
Groet, Bert
EDIT: als een en ander door gaat, dan is het de bedoeling dat het voor BEGINNERS is.... wáárin je beginner bent, maakt niet uit: je mag beginnend hooverend piloot zijn, beginnend schaalvlieger, beginnend 3D vlieger, zelfs beginnend wedstrijdvlieger of beginnend "extreem 3D-expert", zolang je maar ERGENS mee aan het beginnen bent.... Waarom? omdat ik GEEN intimidatie, GEEN gêne, GEEN verlegenheid etc wil, maar gewoon een paar enthousiaste helivliegers op het veld wil hebben die vol overgave bezig gaan met datgene waar ze goed in willen worden (vooral die dingen waar wij zelf GEEN les in geven zijn interessant)... niet in datgene waar ze al goed in zijn, want dat boeit niet.... Voor ons is "het leerproces" het enige waar het om draait!