Vervanger: Dagelijks heli beslommeringen..

Heli is niet stabiel genoeg. Moet je een perfect gebalanceerde 600/700 hebben vrees ik. En volgens mij wil je geen heli vliegen via een bril. Zal wel kunnen maar is echt lastig denk ik..

Ik vind vliegtuig via de bril al lastig, in ieder geval wennen. Het probleem: je mist veel resolutie in de omgeving daardoor is het lastiger om diepte hoogte etc in te schatten. Kleine objecten zie je als het te laat is zullen we maar zeggen.

vertraging zit er natuurlijk wel iets in maar is niet echt merkbaar met een vliegtuig. Ik denk dat je het wel gaat merken met een heli waar het veel kritischer bij is

Tof filmpje, misshcien toch maar mee experimenteren als ik het met vliegtuigen onder de knie heb...

@ chow, die is idd de reden waarom ik mijn 600 toen gestretched had (heli)

Ik denk ook dat CHow gelijk heeft hoor. Het is ongelofelijk moeilijk met een heli. Maar neem een goed zelfstabilserent systeem erop en het moet goed kunnen.

Klopt, in de sim is het niet lastig :P Ik heb Battlefield 3 qua besturing met de helikopters op mode 2 zender gezet dus kan ook met dat spel oefenen:P

Weet je waar ik nou een schurft aan heb. Dat je spullen bestelf op donderdag zodat je het in het weekend nog heb. ( webshop in NL) Dat je van te voren belt of het meteen weg gaat daar. En dat je het vervolgens niet in huis hebt in het weekend. GRRRRRRRRRRRRR

ligt waarschijnlijk aan TNT, die zijn flink aan het kutten de laatste tijd
laatste 5 pakketjes va nmij waren er 4 van met vertraging, gewoon binnen NL

Chow zet jij je leeftijd is bij je avatar. Ik wil altijd weten hoe oud mensen zijn :) In eerste instantie dacht ik dat je en man van een jaar of 63 was. maar nu twijfel ik. :D

Binnekort weer ff lachen :)

11ln905.jpg

Nah, zonder dollen. Ik merk wel dat leren vliegen zonder enige game ervaring wel wat langer duurt dan bij een broekie van 14 die de hele dag op een xbox zit te klooien.. Maar zo is het gewoon.. Ik bouw echt erg graag. Dat is 70-80% van m'n plezier. Verder is het voor mij geen competitie. Ik doe gewoon zoals ik doe en heb er lol in. Ik wordt geen Szabo meer. Hoeft ook niet.

Back