Vervanger: Dagelijks heli beslommeringen..

i've survived the Woonboulevard today :D

Helaas beetje minder vliegweer door de regen, hopelijk klaart het nog wat op vandaag.

Lol :D dat is inderdaad een hele prestatie, zeker op 2e paasdag ;-)

Hier is het gelukkig droog. Tot nu toe 1 lipo gehoverd met de 450, zo nog even een tweede.

Edit: herstel, het WAS droog :-( inmiddels niet meer dus.

Geen heli beslommeringen vanavond maar wel twee lipo's leeg gevlogen met mijn eigen quad controller. Best happy met het resultaat 8-) Mooie avond en ik hoop dat er ook heli's de lucht in zijn gegaan :thumbsup:

Krijgen we daar nog wat van te zien joop ? :D

het was prachtig inderdaad vanavond.

Ook hier zijn er nog wat Mah's verbrast met de atom en v120.
Prachtig avondzonnetje in de rug, heerlijke hobby hebben we toch.

Daarna verder geknutseld aan m'n laadkoffer, hopelijk komt morgen de 2e lader binnen en dan kan ik het afmaken.

Vandaag best een lekkere "heli-dag" gehad: Vanmorgen de "fliegûh foor wèhach" heli in de lucht gehad, anders dan wat voorzichtige hoover-hopjes, en vanavond lekker nog 3 x 10 minuten les gedraaid in de hal.

Toch weer even lekker, zo'n dag waarin het allemaal "wil"....

Groet, Bert

Geen heli beslommeringen maar wel bij een forumlid geweest waar we hebben gewerkt aan ons fpv quadcopter project..

vandaag ook alleen binnen met de mCPX nose in enzv. geoefend,
ik denk morgen zou het wat zijn om buiten te vliegen,
de weersvoorspellingen zijn goed

Groet
Uwe

Ik heb ook wel buiten gezeten hoor..

13971696821_ab4432f40e_z.jpg

Die zonnebril die gaat nog wel....

Maar die antenne.... kom op!

Dat ziet er toch net zo uit als vroeger die petjes met een propellertje er bovenop????:rolleyes:

;) ;) ;)

Groet, Bert

Het is leuk en spannend. Ik heb twee heli's verkocht. De Blades. Ik hou de Mini Protos en de 500 wel. Maar een grote heli vloot heb ik niet meer nodig. Oh en er staat nog een Super CP voor in de woonkamer..

ik sta wel nog met een grote vlot,
maar begin ook met afbouwen van de kleinen vlieger's,
wat betekend: als onderdelen op zijn ... einde oefening

Groet
Uwe

Back