Vervoeren

ja ik koop dat even zonder geld en wat mijn ouders absolut niet willen op hun dak en alleen daarvoor heeft ook geen nut

zal ik probeeren maar toch allemaal bedankt dat jullie willen helpen

Voor mijn HPI Savage heb ik zelf een kist gemaakt op het onderstel van een boodschappen karretje (zo'n 50+ tas met wielen). Daarna 2 zwenkwielen aan de voorkant omdat hij anders instabiel stond en bovendien op 4 wielen gezien z'n gewicht wat makkelijker te vervoeren is. Tevens heb ik er een dusdanig stapelbaar systeem van gemaakt dat ik er 2 extra kleinere bakken bij heb gemaakt die boven op de grote bak passen waar de auto in staat. Hierin bewaar ik m'n gereedschap, brandstof, reservedelen, enz...

Als ik de mogelijkheid heb binnenkort zal ik er wat foto's van maken.

Dryw Filtiarn zei:
Voor mijn HPI Savage heb ik zelf een kist gemaakt op het onderstel van een boodschappen karretje (zo'n 50+ tas met wielen). Daarna 2 zwenkwielen aan de voorkant omdat hij anders instabiel stond en bovendien op 4 wielen gezien z'n gewicht wat makkelijker te vervoeren is. Tevens heb ik er een dusdanig stapelbaar systeem van gemaakt dat ik er 2 extra kleinere bakken bij heb gemaakt die boven op de grote bak passen waar de auto in staat. Hierin bewaar ik m'n gereedschap, brandstof, reservedelen, enz...

Als ik de mogelijkheid heb binnenkort zal ik er wat foto's van maken.

Ow graag meschien kan ik wat van je af kijken want om iedere keer ong. 5,5 kg 1 km ver te dragen is toch wel lastig. :wink:

Voor me X-Ray T1R heb ik een Xray tas waar ik hem in vervoer samen met al het spul ook van me HPI Rs4-2, en die Rs4-2 vervoer ik gewoon met de hand :lol: 8)

Back