vervolg?

heey ik heb laats een of road buugy ofsow van kermis gewonnen kan er al aardig mee rijden en vind dit ook erg leuk maar wat zou een goede vervolg auto zijn graag wel een electro budget is rond de 100 eruro

graag wat tips
mvg thijs

hoi gijs,
Leuk dat je je interessert in een rc autotje:)
Je budget is echter wat aan de kleine kant, voor 100 euro kun je het beste naar de intertoys en iets leuks uitzoeken. Ik denk dat je daar het meeste plezier aan gaat hebben.

Als je toch perse iets wilt kun je zoiets doen. Besef wel dat hier nog 30$ voor zender/ontvanger bij komt, $60 voor lipos en $30 voor lader.
+ je bent afhankelijk van post pakketjes voor onderdelen en het is geen TOP kwaliteit. Ben je klaar voor een eurotje of 200.

Tevens kun je kijken of er 2e hands opties zijn, maar voor 100,- zie ik ook die weg somber in

maw ik zou ff doorspare;)

Hessel

Laatst bewerkt:
met dat budget zal je bij speelgoed blijven steken.
je hebt al een leuke auto voor rond de €200,-

mvg Hans

Inderdaad, spaar nog even door tot ongeveer 200 euro en je hebt wat meer keus. Kies vervolgens voor een Traxxas Bandit/Rustler en je hebt een goede beginners auto!

heey ik heb laats een of road buugy ofsow van kermis gewonnen kan er al aardig mee rijden en vind dit ook erg leuk maar wat zou een goede vervolg auto zijn graag wel een electro budget is rond de 100 eruro

graag wat tips
mvg thijs

[mod]Als je off-topic wilt reargeren... Reargeer dan niet...[/mod]

Laatst bewerkt door een moderator:
Huh anap dat laatste bercht niet helemaal maar isdit mis een goede optie en trouwens zit er verschil tussen bandit en rustler?
De link voor rustlerhttp://hobby.marktplaats.nl/modelbouw-radiografisch-auto-s/485419581-traxxas-rustler-vxl-2-4ghz-rtr.html?return=eJw1jVGugjAQRfdiAp9QWtT3SojRJRg30EANhEInnSFWjXt3GvXvnLknGaMr%2FRy1aFDL6l9v0JrQDc1ABLosJw92KWYTJgJnDGGxuPKTFDDAIbq2yntsyWfqWGXqBCuDYOhHhnSA78ERw2NkPeG1x19P33lO3bLONoxdqmMK9n%2B1UsnubLVUUtRs043tEkyMBjO5leK8IjkbePKY3socYG1FDh6p871tdzuxneKmeb0BaVtIeA%3D%3D&df=1&fta=eNot0cFu3CAQBuB3QeqeYcAGD9pXyKHqfYVhSK14Y7TYidso716G7e0T6B8PvwNa%2FKroUByP9fYR1ip8RQUDinO9qkuq131D5cuB0qcFfSkN645%2Fl%2BJrTpXv9nZ0L%2Fh%2B3OmxRL%2BeqKwzWvv1DxrQII1%2F%2B8Rfj3Ceof4A%2BfOo%2B0oPv9UF4VLKcZWXstU9bomu4yiHt5O3MChKeCXhl%2FaRihrFkvp6ME4oVMxRO61PFdMIbrANeZpjSE%2FISTJcokgd2YJ7XrkwMcZRh4GhrZM8J4NWHUQUNM%2BhOUHiFLU4ZYY1doIGk%2FU48GSCwcWeUnLSPDAlcnpmGCchMGQ2qa8qwSjVEAHc9IRMPd6gA6dmstlwarYExK8IudXJa4RBat1PZNAqd1hjVP9praB9KyHV20rvr%2FtvLk62i1bWPZw37rLVlxC4QhThU%2FiX%2F%2FwQPqDEr%2B%2Fvf2fforo%3D&fta_ind=11&fs=1
Beetje heel erg lang srry hiervoor

Huh anap dat laatste bercht niet helemaal maar isdit mis een goede optie en trouwens zit er verschil tussen bandit en rustler?
De link voor rustler
Beetje heel erg lang srry hiervoor

Je kan een link toevoegen door in je teksteditor op het wereldbolletje+paperclip te drukken. krijg je:marktplaats rustler
Een bandit is meer een buggy, een rustler meer een truck. Vraag is wat vind je leuk?

Let er wel op wanneer je zo'n auto 2e hands aanschaft dat alles erbij zit (accu's,lader,zender) + dat ie in goede staat verkeert.

VXL = brushless (borstelloze motorset) (duurder, performanter, onderhoudsvriendelijker)
xl-5 = borstelmotor (standaard uitvoering)

Back