Verzamel E-Flite MSR topic

Ja, dat heb ik al gedaan. Op het eerste zicht zie ik ook niet echt een defect aan de swash.

dat is ook niet ter reparatie van de swashplate, maar om deze weer recht te calibreren. na enkele crashes zit deze scheef. dan vliegt de mSr alleen nog maar rondjes. zoek eens op youtube naar mSr swash calibrate. mischien dat je het verkeerd doet. je bent niet de eerste ..........

ik zie net pas dat je een ander probleem hebt .......

Laatst bewerkt:
Een filmpje is helemaal top natuurlijk.

Na het zien komt het op mij over alsof je zonder gyro optoerd.
Probeer wat over de gyro terug te vinden, miss op Runryder.
Daar kun je ook terecht met vragen over deze Eflite.

Grt,
Eric.

Ik zie de staart bijna net zo hard naar links en naar rechts slaan, dus de tailrotor werkt wel..
Nogmaals, alsof je zonder gyro optoerd, je staart zwiept dan ook zo.

Eric.

Hallo allemaal,
Ik heb vandaag mijn swashplate vervangen, maar nu gaat de heli gelijk naar voren al sik opstijg pas als ik mijn stick helemaal naar achter trek blijft de heli stil staan.
Ook heb ik mijn trim al helemaal naar achter staan.
De stangetjes waarmee de swashplate aangestuurd word zitten op de hoogste stand aan de servo vast.
Voor de rest zit alles gewoon op z'n plek!
Hoe kan ik zorgen dat dit niet gebeurt, en dat ik gewoon kan vliegen?

Hallo allemaal,
Ik heb vandaag mijn swashplate vervangen, maar nu gaat de heli gelijk naar voren al sik opstijg pas als ik mijn stick helemaal naar achter trek blijft de heli stil staan.
Ook heb ik mijn trim al helemaal naar achter staan.
De stangetjes waarmee de swashplate aangestuurd word zitten op de hoogste stand aan de servo vast.
Voor de rest zit alles gewoon op z'n plek!
Hoe kan ik zorgen dat dit niet gebeurt, en dat ik gewoon kan vliegen?

Motortandwiel misschien naar onderen verschoven? Heb je speling verticaal gezien op de rotoras?

Kan het soms zijn dat het ringetje onder de swashplate op zijn kop zit vast geschroefd?
Alvast bedankt!

J.G

Ik heb die van mij verkocht aan iemand die met de upgrade zijn msr heeft gesloopt. Zijn woorden waren dat het te zwaar was en dat was de reden dat hij nu een spare zocht.

Er zit zeker een halve centimeter ruimte tussen het ringetje wat met een schroefje vast zit en de swashplate zelf.
Het ringetje is niet te verschuiven want het schroefje valt in een gaatje....
Alvast bedankt

J.G

Er zit zeker een halve centimeter ruimte tussen het ringetje wat met een schroefje vast zit en de swashplate zelf.
Het ringetje is niet te verschuiven want het schroefje valt in een gaatje....
Alvast bedankt

J.G

Een foto zou misschien helpen. :wink:

Weet iemand of het loont micro heli up grade er op. Word de Msr wel wat zwaarde denk beter.
Heb zowat alle micro-heli upgrade's gehad en heb ze er allemaal terug afgegooid.
Het ding vliegt volgens mijn bescheiden mening het best origineel.
@erichevy,hoe gaat het met de lipo'tjes van miniaviation?

Hallo Jimmy,
De 180mah accu'tjes doen het zeker langer, dat valt behoorlijk op.
Ik stop altijd als je maar ook waarneemt dat het rotortoerental iets afneemt..
Ik heb een setje van 5 besteld, dus kom wel aan mijn trekken...
Om deze dikkere accu's te kunnen plaatsen heb ik de achterste van de 2 stripjes die onder de accu doorlopen weggeknipt waardoor de batterij beter te plaatsen is.
Afgelopen vrijdag de Msr naar mn werk meegenomen, het is gaaf hoe mensen daarop reageren. Z,n ongevoeligheid voor crashschades liet ik zien door de msr in een plant op kantoor te laten "duiken" om er vervolgens als kerstversiering in te blijven hangen.

Grt,
Eric.

Back