J
jelmer
Guest
Modelbouwers!
Het lijkt mij en misschien ook jullie om een verzameltopic te hebben over de Trex 450 klonen.
Origineel:
Align TreX 450
Klonen:
HK450 HobbyKing (Kit, circa 35$)
KDS / Gulang (Kit, circa 90€)
CopterX (Kit? circa ???)
Ik weet maar 3 klonen vinden, weet iemand nog een kloon?
Wat ik graag wil verzamelen in deze FP zijn allerlei dingen zoals weetjes, tips, testjes, ervaringen e.d...
Zijn alle parts uitwisselbaar van elk merk? Dus als ik een Metal tail upgrade wil voor de HK450, kan ik die dan van KDS/Gulang monteren? Die CNC metal upgrade parts op ebay uit HongKong, zien er hetzelfde uit als die van andere merken, maar zijn ze ook hetzelfde?
Ook is het handig om ervaringen en mooie foto's te delen, waarom is jouw 450 kloon zo bijzonder? Wat heb je er aan veranderd, wat voor onderdelen en heb je foto's? Waarom is die van jou de mooiste en de beste
Laat maar komen, ik neem ook de foto's van leden op in de FP, zodat we een soort walk of heli krijgen, vermeld dan ook je setup erbij
Ik trap af met mijn nog te bouwen setup (alles staat in bestelling)
Jelmer:
HK450
Turnigy E500 6T 4000Kv 200W Heli Motor
SuperSimple 40A ESC
3x HXT900 9g / 1.6kg / .12sec Micro Servo
1x HXT500 5g / .8kg / 10sec Micro Servo
Telebee Head Lock & Standard Gyro
Zippy Flightmax 2200mAh 3S1P 25C
Heb nog geen enkele foto daar de setup nog gebouwd wordt.
Het lijkt mij en misschien ook jullie om een verzameltopic te hebben over de Trex 450 klonen.
Origineel:
Align TreX 450
Klonen:
HK450 HobbyKing (Kit, circa 35$)
KDS / Gulang (Kit, circa 90€)
CopterX (Kit? circa ???)
Ik weet maar 3 klonen vinden, weet iemand nog een kloon?
Wat ik graag wil verzamelen in deze FP zijn allerlei dingen zoals weetjes, tips, testjes, ervaringen e.d...
Zijn alle parts uitwisselbaar van elk merk? Dus als ik een Metal tail upgrade wil voor de HK450, kan ik die dan van KDS/Gulang monteren? Die CNC metal upgrade parts op ebay uit HongKong, zien er hetzelfde uit als die van andere merken, maar zijn ze ook hetzelfde?
Ook is het handig om ervaringen en mooie foto's te delen, waarom is jouw 450 kloon zo bijzonder? Wat heb je er aan veranderd, wat voor onderdelen en heb je foto's? Waarom is die van jou de mooiste en de beste

Laat maar komen, ik neem ook de foto's van leden op in de FP, zodat we een soort walk of heli krijgen, vermeld dan ook je setup erbij
Ik trap af met mijn nog te bouwen setup (alles staat in bestelling)
Jelmer:
HK450
Turnigy E500 6T 4000Kv 200W Heli Motor
SuperSimple 40A ESC
3x HXT900 9g / 1.6kg / .12sec Micro Servo
1x HXT500 5g / .8kg / 10sec Micro Servo
Telebee Head Lock & Standard Gyro
Zippy Flightmax 2200mAh 3S1P 25C
Heb nog geen enkele foto daar de setup nog gebouwd wordt.