Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Was weer een heerlijk vliegdagje, mooie omgeving, gezellige mensen, leuk publiek zelfs! Oh, ja, ook nog lekker gevlogen! Zelfs met een nieuw hoogterecord.
Aan het eind van de middag dacht ik na wat op-neer vluchtjes te gaan landen toen er opeens een buizerd boven het veld begon te cirkelen. Daar doken we met zijn allen natuurlijk bovenop. Gevolg was veel zwevers op een kluitje en een lekkere stijg voor de 3kg ASW15 van mij. Zoals Raymond al zei was het zicht perfect door de grijze sluierbewolking dus liet ik de ASW maar eens gaan zolang ik hem nog goed kon zien. Gevolg: vanaf 40-50 meter door naar meer dan 550 meter hoog voor mijn 3 meter bakkie, super!
Even de log uit de SkyAssistent gelezen, mooi plaatje:
![]()
En als Willem weer zulk weer regelt ben ik er in Hoeven weer bij (heb wel al wat meetings in september voor mijn andere hobby . . ben dus benieuwd naar een datum)
Tot de volgende VGG!
Jacob
Dat kan ik bevestigen, je kon 'm nog goed zien.Hij was nog prima zichtbaar, was echt goed te doen, achteraf zelfs spijt...
''De Grondpiloten''Een greep uit mijn foto's.
Mocht er iets bij zitten dat je leuk zou vinden om zelf te hebben (de originelen zijn doorgaans 12 mp, ik heb ze voor het Forum wat verkleind & gecomprimeerd) PM me dan even je email adres en geef aan welke je wil.
Pas op: als je een foto wil staat het nummer bij de linker onderhoek!
![]()