VGT in Hoeven op 15 mei 2011

@Willem: kan jij een inschatting maken of er gesleept kan worden (dan weet ik of ik de Habicht mee moet nemen)

Ik ga morgen kijken en vragen om een kleinstukje te maaien.....ik kan niets beloven.
Ik heb zelf een easycub sleper (ex Hendrik)zonder wielen met een klapprop maar ik heb nog bijna geen ervaring met dat ding. Mogelijk dat Steven en ik de gelegenheid nemen om onze eerste sleepervaring op te doen.........tot 2,5 meter, 2 kg???

Succes Willem, zou mooi zijn als het lukt!

Enne, die briefing, wil je daar nog even helderheid over geven: 10:00 of 10:30.

Groet,

Jacob

Graag om 10.30u briefing. Voor ons wordt het anders wat lastig om op tijd te zijn. Het is voor veel mensen een heel eind rijden!!

En de weersverwachting: zonnetje, wind kracht 3 (8 tot 12 knopen) uit het noordoosten :-) PRRRRRRRIMA!

Laatst bewerkt:
Helaas moet ik op het laatste moment afzeggen. :(
Veel vlieg plezier gewenst en hopelijk ben ik er de volgende keer wel bij.

Maarten

ja helemaal met arjan eens:yes: 10.30u zou mooi zijn voor de briefing ik probeer er al om 10.00u te zijn:yes: meschien moet ik nog wel n half uur zoeken eer ik het veld gevonden heb haha komt goed:grin:

Nog even voor de mensen die meelezen en niet eerder met de Vintage Glider Group te maken hebben gehad:

Dit evenement staat open voor IEDEREEN. Als je maar een oude zwever hebt, een geldige WA verzekering en een beetje kunt vliegen. Er zijn geen kosten of administratieve zaken aan verbonden.
Toeschouwers zijn ook altijd welkom.

Kortom, makkelijker kunnen we het niet maken.....

ook van mijn kant een afzegging. materiaal niet op tijd vliegklaar gekregen.Allen veel plezier.

gr

Gait

Even gemarkeerd. En Gerben#11 Snijders#22 welke kanaal vliegen jullie?

1.) Wim Peltenburg, (Willem P), Pilatus B4, Sirrus, Stratos, MPX Alfa, 2,4 Ghz frequentieboom
2.) Jan-Hein (JHvdK), , Spectra 2,4 Ghz, Riser 80 en Riser 100,
3.) Serge pot, metrick topflight 2,4 ghz
4.)
5.) Johannes (Ariel), Robbe DG-100, 35 MHz K 65 helaas kan niet anders!
6.) Jacob Bos (jacobbos), Graupner Mosquito, Hegi ASW 15, Countryman, 2,4 GHz
7.) Maarten, Maarten X, Sagitta 900, Dandy, kanaal 62, 2,4 Ghz
8.) Arjan, (PH_AJH), Cirrus 75, Ka-8b, synth kan. 67, diverse elastieken
9.) Gerrit Eggink, Cirrus, Bird of Time, 2,4 Ghz, elektrolier tot 4m
10.) Max (Flymax) Flamingo ASW 17 Trimmy en nog veel meer 2,4 ghz kan 71 en 78 FIETSLIER
11.) Gerben ASW-17
12.) Rick (Rick R): Mosquito, Riser, De Wite, Cirrus-75: (hoogstart voor kisten tot 3m) 35Synth+Kan 77/66
13.) Sven Atlantis I modified, BOT (als hij dan af is), Trimmy, 2.4 Ghz
14.) Jakkie takkie, Simprop Daedalus, Carrera Favorit, 747, kan. 78
15.) Steven (stef1987), Robbe Argo, 2.4
16.) Bart Doets (bdoets), Robbe Geier, Robbe Nova, Sig Riser, 2.4 Ghz
17.) rc Nick (Nick Weierink) Robbe Disco, Great Planes Spirit, Ridge Runt1. 35 Mhz kanaal 68
18.) R.c. Paul (Paul Weierink) Graupner Mosquito, Graupner Amigo II, Ridge Runt2, Igra Fiesta. 35 Mhz kanaal 80
19.) Gait (Gerhard Mars) Thermiekcruiser 2,4 GHz Motorspatz 35 MHz K 281, Albatros 100 2,4 GHz.
20.) Terence van der Stelt, Spirit, Hegi Kalif (moet gaan lukken hopelijk) 35 mhz. kan 72 en 78
21.) Maarten (NoNo123) Robbe Nova, Gentle Lady 35 mhz. kan68 en Corona!!! 2.4 ghz
22.) Snijders vintage multiplex b4 bingo in restauratie (statik)
23.) René.be, 2,4 , aerofly, playboy senior,...
24.) Guy (gurodewa) Robbe Woody, Medicine Man 2m. 35 Mhz Kan 79
25.) Ronan (zoon van PH_AJH), Medicine Man, Cirrus, kan 73
26.) Korhorn ,multylpex alpha ,tennerif ,asw 17 ,kan 69 of corona 2,4 ghz

Ik heb kristal 72 in zender en ontvangers, 78 was een uitwijkmogelijkheid, deze gebruik ik dus niet. een knelpunt minder dus.

tot morgen

Terence

Jako! Je leeft :-) Leuk dat je er morgen ook bent.

ik heb net mijn ontvanger teruggekregen, die had ik voor reparatie en controle opgestuurd naar de servicedienst. Mijn Ka-8b vliegt morgen dus op 2,4GHz.
Vond het al jammer dat ik mijn nieuwe zender in de kast moest laten liggen :-)

Breefing of briefing of brieving... op verzoek van de verre gasten om 10:30
Liefhebbers die er eerder zijn...... geen probleem die kunnen gewoon alvast invliegen.
het veld is groot genoeg om ongehinderd alvast wat te vliegen zeker met electro.
Als de windrichting zo blijft zal de startplaats aan de oost kant van het veld zijn.
Langs de langekant van het veld is een asvaltweg langs de oostkant(kortekant) is een zandweg de koedijk genaamd.
Het gras ligt er goed bij echter mijn Funcub gaat bij starten en landen op z,n neus.

Hopelijk zal de windkracht geen spelbreker worden. Met de motor uit vloog hij achteruit:D

It giet oan! Heb er erg zin in.
De wekker zal wel om 06:00u staan! En ik neem een dun plastic zeil mee voor over onze kisten mocht er een spatje regen vallen;)

Tot morgen!

Als jullie het er mee eens zijn kan het van mij doorgaan.
de enige spelbreker zal de wind kunnen zijn.........

mijn mobiel nummer is 06 51329011 voor het geval dat.

Back