vid: landing met halve vleugel

Wat betreft de video, dit staat op de site van Airplanes | Aviation | Pilots | Flying: KillaThrill Generates Huge Buzzkill With Viral Airplane Crash Video

Here's a video that's been circulating widely on the internet as fact, when in fact it is a complete fiction. At first blush, the aircraft looks real and the wing separation seems authentic. If you listen closely, you'll hear that the engine sounds are not properly synchronized, the radio chatter seems out of place and the people are definitely over-acting. But for its intended purpose, KillaThrill got a great viral advertising campaign.

De eerste keer moest ik even goed kijken maar zowel het deel waar de vleuegl mist klopt dit niet, veelste schoon breukvlak + de landing was zo`n een stuiter dat ie dat nooit zo netje voor elkaar zou hebben gekregen.

Nou als je ooit met een houtbouw kist in deze maat gaat vliegen, 1 tip, doe je snaprolls niet bij level vlucht en vol gas ;)

Met die 1:2 Edge :shock: ??

Met de piper zou het beter lukken denk ik, tragere meskant en grote wielen...

Ik zit niet op zo'n situatie te wachten:nooo:. Ik heb eens een kapotte servo op een enkel hoogteroer gehad, ......... idd brokken rapen.

De reaktie van die F-15 piloot is wel super! Om na zo'n mid-air er nog blijven inzitten is al merkwaardig, maar ook nog eens de afterburner opzetten?

@ Jetpower,

sorry ook dit is geen echt zie mijn eerdere post:
[post43]

Laatst bewerkt door een moderator:
ik doneer dan wel 2/3 van een vleugelbuis voor de extra zodat het authentiek lijkt :) hoewel ik toch denk dat het "schrik-effect" ook een grote invloed heeft in het al dan niet veilig kunnen landen als dit gebeurd..

ik doneer dan wel 2/3 van een vleugelbuis voor de extra zodat het authentiek lijkt :) hoewel ik toch denk dat het "schrik-effect" ook een grote invloed heeft in het al dan niet veilig kunnen landen als dit gebeurd..

er zal toch heus wel een clubhuis oid in de buurt staan waar we kunnen schuilen (hopelijk met raampje, zodat we kunnen kijken). Anders even een simpel bunkertje oid maken

Gewoon dat ding opgooien als een shock:D, en dan keihard naar binnen rennen

Back