Video: 2 meter Shocky....

• Topicstarter Topicstarter Pjotrrr
  • Startdatum Startdatum
Ik ga niet voor 1 zon filmpje n hele nieuwe player + hoop rotzooi installeren.. Ik heb een player die alles eet, ook dit ding denk ik, ik moet alleen weten welke codec ik nodig heb. Ik heb namenlijk wel geluid.

Freakazoid zei:
Ik ga niet voor 1 zon filmpje n hele nieuwe player + hoop rotzooi installeren.. Ik heb een player die alles eet, ook dit ding denk ik, ik moet alleen weten welke codec ik nodig heb. Ik heb namenlijk wel geluid.

Je kunt ook gewoon een Nokia telefoon kopen, heb je gelijk een goede telefoon :lol:

Zeuren maar....Zonder Quicktime op de computer naast mijn free codecs zou ik toch heel wat video's missen!

Pjotrrr: Ik niet, ik heb mediaplayer classic. Daarin zit realplayer, WMP, EN quicktime ingebouwd, en dat alles met honderden codecs. Daarmee kan ik de 10055 videobestanden op mijn computers feilloos afspelen. Dus roep niet dat ik vanalles mis, 3gp is gewoon n pokke bestand.

En als je filmpjes gaat kijken op een scherm zogroot als je duim, ben je ook niet helemaal gezond. :lol:

Ik heb dezelfde Media Player Classic met het Mega Codec Pack, maar omdat sommige bestanden niet draaien (of streamen) staat er dus ookQuicktime Pro hier op de computers....Kleine moeite ;)

Kleine moeite, grote onzin. Ik heb mega codec pack, klite+ codec pack, en ACE codec pack erop staan, en dit ist eerste bestand sinds jaren dat ik niet normaal open krijg.

Maargoed, dit gaat weer offtopic...

Freakazoid zei:
Kleine moeite, grote onzin. Ik heb mega codec pack, klite+ codec pack, en ACE codec pack erop staan, en dit ist eerste bestand sinds jaren dat ik niet normaal open krijg.

Maargoed, dit gaat weer offtopic...

Nog heel ff off-topic......Allerlei codecs door elkaar gebruiken kan ook het probleem zijn Freak.....check anders ff mijn link hierboven

Hier draait ie overigens OOK in Media Player Classic met K-Lite Codec Pack.....

Nog zon volgevreten MS programma. :P veel teveel cosmetische rommel en et mist een hoop opties. Ik houd et liever bij mijn mediaplayer classic.

nog steeds offtopic, maar is een beetje de schuld van de starter van dit topic, ik kende de naam niet eens van dat type bestand :P

wms(windows media player) is flut, Quictime moet je op apple draaien(op windows is het ook flut), en dat onbekende type van je nokia, daar zeg ik maar niks over.
(ik zal maar niet beginnen over mpeg 4)
of toch wel:
hou nou eens op met dat nokia type en dat eeeeuwige wmv.
maak er nou gewoon mpeg(.mp4) van, dan heeft niemand last.

maar het ging over een 2 meter geval.
ziet er mooi uit, jammer dat ik niet kan zien hoe hij vloog :?
op de foto heeft hij geen motor, in het echt wel hoop ik?
wat voor een?(of heb ik daar over heen gelezen?)

In een ideale wereld is alles MPEG4 ;)
Helaas is de cameraman afhankelijk van het bestandsformaat dat de apparatuur gebruikt...
Is de topicstarter afhankelijk van het bestandsformaat van het videolinkje...
En draait deze codec gewoon met het K-Lite codecpack geinstalleerd!

Persoonlijk vindt ik al die codecs en bestrandsformaten ook lastig maar een EENVORMIGE wereld lijkt me nog saaier...
Stel je eens een wereld voor waarin je maar de keuze hebt uit een besturingssysteem automerk of schoolopleiding, brrrrrrrrr

Topictitel aanpassen en draadje naar cafe verplaatsen? ;)

Geen probleem om te openen hoor, maar wat een stoere bak. Alleen nog een puntje; zijn de vleugels vast aan de romp gelijmd? :? Een kist van 2x2 meter aan 1 stuk lijkt mij nogal problematisch met vervoer.......

Grt.

Voor de Nero-gebruikers: ook af te spelen in Nero Showtime

Grtz

Martijn

Vleugels zitten vast, maar als iemand er een wil gaan maken dan heeft www.perba.com wel een geschikte motor voor 49 euri ;)
(Helaas niet op voorraad)
Komt alleen wel een duur lipopakketje bij....
Voor een in zijn geheel demontabele vleugel uit kruisromp heb ik ook nog wel een goed idee....

Back