[Video] - Aquacraft Hammer EP

Hoi allemaal,

Ik wilde graag mijn nieuwe bootje laten zien. :)

Ik kreeg et bootje met kromme as thuisgestuurd, dus na 7 weken kon ik NOG eens 2 weken op een nieuwe as wachten. Maar na 9 weken wachten en vervelen was et vandaag dan eindelijk zover.

HAMMER TIME! (WMV - 10mb)

Vandaag kwam et zomerzonnetje aanlokkelijk door mijn kamer, toen de deurbel ging. De nieuwe as voor mijn boot! Al mijn zooi bij elkaar gegraaid, alles in de auto gemikt, en naar et meertje gegaan. Al tijdens et uitladen kwam ik tot de ontdekking dat de modderige oever een splinternieuwe pier had! Compleet met bankje, en lang genoeg om voorbij et watergroen te komen. Handig! 8) Dus lekker mijn bootje in et water gekwakt en rustig een rondje gevaren om eraan te wennen. Et gezicht van mijn vader stond op teleurgesteld, hij dacht dat dat de maximale snelheid was van zijn verjaardags kadotje. (Hij heeft mij die boot voor mijn verjaardag gegeven), maar hij moest grijnzen van oor tot oor toen ik de trigger eens flink dicht trok. :D ik ben behoorlijk tevreden met dit bootje, ik vind em lekker sturen en de snelheid vind ik ook best leuk. Et is natuurlijk geen super preformance bootje, maar gewoon voor de entertainment issie uitstekend. :)

Dus laat maar horen, wat vinden jullie van dit bootje? :)

heej,

ziet er leuk uit joh, lekker wendbaar bootje!! :D Kan je nog even wat gegevens plaatsen? motor, lengte enzo..??

grtz jurriaan 8)

Sure. :)

Aquacraft Hammer EP
Hammer02.jpg

Gekocht voor 129 dollar bij www.towerhobbies.com

Type: Deep-V Enkele propellor, middenblad rudder
Lengte: 61cm.
Aandrijving: Watergekoelde S550 motor, 7Cell NiCD 1900mAh.

Ontbreekt er nog iets? Vraag et gerust.

Voor het geld vaart ie wel leuk, alleen denk ik dat die snelheid erg snel gaat vervelen...........

Hey,

Leuk bootje, en ook een leuke snelheid:D
KriZZ hoezo gaat die snelheid vervelen :? ?

Nick 8)

vroeg of laat wil je toch harder,,, maar dit is zeker een heel mooi beginnersbootje ;) heb zelf een mono gehad met 2x 540 mab,,, en 14 cellen liep 45 km per uur,,

Tsja, sommige willen gewoon een rechtuit torpedo die 180kmu kan, ik heb et meer met die zigzagjes, reefracers, dat vlotte rudder spul. :) Dit is toch n lekker vlot bootje zonder meteen onder de noemer speelgoed te vallen. :P

rc_boy_90 zei:
Hey,

Leuk bootje, en ook een leuke snelheid:D
KriZZ hoezo gaat die snelheid vervelen :? ?

Nick 8)

Gewoon om dat het dan te langzaam gaat. Je raakt er erg snel aan gewend. Verder leuke boot hoor :D

EDIT:zag hem ook al een keer in de rc boat modeler en ze waren er erg positief over. Er stond volgens mij ook een artikel in om hem sneller te maken. Zal eens kijken of ik het kan vinden en inscannen.

Cheeta zei:
vroeg of laat wil je toch harder,,, maar dit is zeker een heel mooi beginnersbootje ;) heb zelf een mono gehad met 2x 540 mab,,, en 14 cellen liep 45 km per uur,,

Gemeten met GPS? of geschat? Het lijkt altijd harder te gaan dan het werkelijk gaat........

ach en 45km is wel een leuke snelheid om mee te beginnen maar echt snel is het ook niet ,mijn gecko gaat al 50km (gemeten met GPS)

nee is ook maar om globaal te weten,,, en het ging om beginners modelletje hoor ;)

bij mijn toekomstige boot die ik helemaal aan het zelfbouwen ben gooi ik er wel 1x gps in

en naast auto is nog altijd betrouwbaarder dan op inschatting

Yup, eigenlijk net iets te scherp, dat ga ik nog instellen met de zender dattie zichzelf niet meer stil kan gooien int water.

dat ie zichzelf omgooit had ik met mijn B24 ook.
Je kunt het makkelijk verhelpen door de uitslag van je roer te verkleinen, had ik ook gedaan
Nu niet meer nodig omdat de schroef nu voor het roer zit en de boot is er sneller op geworden maar de draaicirkel naar links is nu net de titanic

Haha, dat heeft de mijne ook hoor, die 180' kan ik alleen linksom, rechts om gaat ie in de korte cirkel die je ook in t filmpje kunt zien. Dat krijg je dr alleen uit getrimd op een computer zender, maar ik gebruik liever die bijgeleverde pistolgripp. Die heeft toch n wat relaxtere controle vind ik.

En tsja, na 8 weken duimendraaien was et ook echt hammer time. :)

dat ie zo snel ken draaien is omdat het roer en de prop onder de boot zitten.

maar moet zeggen is een leuk bootje.
om hem sneller te maken ken je een paar dingen aanpassen.

1 prop
2 motor
3 accu

veel succus met de boot en veel plezier.

greetz jaimy

Back