[Video] - Aquacraft Hammer EP

Hee...bedankt :D

Leuk achtegrond muziekje weer :lol: ...
Maar wat trekt dat ding snel van zijn plaats 8O ...doet mijn magin one niet na :|

P.S.hoe kan je die filmpjes naar .wmv overplaatsen :?

Achtergrond muziekje is van pirates of the carribean geloof ik. :D Een echt zeeschuimers muziekje.

Ik heb dr een beetje surfboard wax onder gepoetst. Dat gaat als vet spek op een geoliede bakplaat. :P

Ik maak mijn wmv filmpjes met Windows movie maker. Als je windows XP hebt, zal die waarschijnlijk al standaard op je computer staan.

Achtergrond muziekje is van pirates of the carribean geloof ik. Een echt zeeschuimers muziekje
Is iderdaad van Pirates of the carribean
Ik heb dr een beetje surfboard wax onder gepoetst. Dat gaat als vet spek op een geoliede bakplaat.
Dus dat gaat wel sneller....gewone wax gaat je boot namelijk langzamer van omdat het water afstoot
Ik maak mijn wmv filmpjes met Windows movie maker. Als je windows XP hebt, zal die waarschijnlijk al standaard op je computer staan
Ja....hier staat XP op...ik zal eens kijken of we Movie Maker hebben :roll:

Ik weet niet wat voor wax et was, et was iig wel hardstikke duur. :P Ik mocht nietveel hebben van em. :)

Op 7 cells gaat ie trouwens nog harder.

In dat bewuste filmpje heb ik trouwens bijde schroefbladen in een oud stuk boom gestoken. :mad: Kunnen de bomen hun rotzooi niet opruimen ofzo? :roll:

Mooi bootje hoor. Trekt idd supersnel!! 8O
(applaus !!)

Wat voor 'n regelaar heb je gebruikt??

Back