VIDEO "ARROW V3 is Back!- VPP madness" By Donatas Pauzuolis

Hierbij misschien wel de beste indoor video ooit gemaakt (zeker als het over vvp gaat)...
by Donatas Pauzuolis -> Donatas Pauzuolis RC page

Donatas about his video;
"Its been long time, but finally Arrow V3 return, bigger and better than ever beffore!!! Enjoy my friends, im happy to present you BEST video i ever made!!!"

vimeo:
Arrow V3 is Back!!! on Vimeo

youtube:
si21HB1wbbY[/media] - VPP Madness ore Arrow is Back

high resolution (165mb);
http://www.pauzuolis-rc.com/Videos/ArrowV3HDonatasPauzuolis.wmv

more info:
Donatas Pauzuolis RC page

Arrowgroup.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb inderdaad nog nooit iemand zo goed met vpp bezig gezien. Vooral het daadwerkelijk stilhangen en achteruitgaan heb ik nog nooit zo gecontroleerd gezien. Het is bijna vanzelfsprekend dat Donatas hier mee komt. Echt fantastisch!

ik wil de tekening van het toestel wel:d. Even kijken hoe ik dat met paypal regel, donatas heeft hem namelijk de plans (digitaal) te koop

Ik kon het ook niet laten om de tekening te kopen.:D

Momenteel ben ik aan het wachten op een aantal onderdelen waaronder: epp voor de neus, motormount voor de DW6/21-ag en carbon bladen.

Verder heb ik de shockflyer al gesneden en gespoten, het schema is een kopie van die van Donatas (in de hoop dat hij net zo zal vliegen ;)).

Ik zal wat foto's plaatsen zodra ik hem klaar heb, en natuurlijk mijn bevindingen.

groeten remie

Ik heb de mijne eindelijk klaar!
Ik hoop dat de wind vanavond wat gaat liggen zodat ik hem kan test vliegen.

rtf gewicht is 190 gram, Ik hoop dat het niet teveel is, het zit in ieder geval wel binnen de spec. die Donatas aan geeft.
Toch ga ik proberen hem de volgende keer lichter te maken.

Componenten die ik gebruikt hebt
- 4x d47 direct op 2s lipo
- 1x hs-50 voor pitch, direct op 2s lipo
- castle 10 esc
- DW6/21-Ag
- 2s 450 25c lipo
- stripped ar6100
- t-rex 450s tail met carbon deluxe blades

Hier zijn dan een aantal foto's.
wat betreft het "paint scheme", beter goed gejat dan slecht verzonnen ;).

Foto0057.jpg

Foto0058.jpg

Foto0056.jpg

dat ziet er netjes uit zeker mooi gebouwd alleen over die motor...... ik zou toch gewoon zo'n ding van hobbycity halen die zijn er uiteindelijk voor gebouwd.

Ik heb zo'n vpp motor van HC, en dat is echt niet aan te raden voor indoor!
Mijn motor heeft best veel onbalans, en is vrij zwaar (55gr geloof ik)
hij stookt mijn 3s450mAh 25C accu flink warm, en nog relatief weinig vermogen.

Wil je serieus met vpp aan de slag gaan, zou ik effe wat meer geld weg leggen, want dan ben je op lang termijn goedkoper uit.

Ik heb een filmpje van mijn Arrow V3 kunnen maken op de laatste indoor sessie van dit seizoen.
Het was ook de 1e keer indoor vliegen met de Arrow en het vliegt echt fantastisch!

hier het filmpje
[URL="
- Remie Knaapen Arrow V3 4d shockflyer[/URL]

groeten remie

Laatst bewerkt door een moderator:
Back