Video: Crashende microheli in EO Live programma 'Blinq'

8O Snelle info zeg ! Wou dat wij dat hadden op de club, maarja, teveel ouwe mensen die nog handen geschud hebben met Winston Churchill en John F. Kennedy...

Maar problemen oplossen vergt tijd... :wink:

Hè k*t, ik hoor het nu pas dat er iets boeiends op TV was :evil:
Heeft iemand het opgenomen, zo ja, wil die het digitaliseren en op internet zetten :P

Groetjes, Geoffrey 8)

jongens het stelde niets voor. Je zag een Zoom 400 6 seconde hoveren en mooi pirouettent neerklappen (zoals een standaard zoom dat hoort te doen) En je zag misschien 15 seconde een raptor hoveren (zoals een raptor dat hoort te doen ;) )

Maar als je geïntresseerd bent wat sex nu precies is, kan je de uitzending binnenkortg gewoon van hun site downloaden (zie mijn eerste post in dit draadje)

Marcel de graaf, met een zoom die wel vliegt:
hoezo3.jpg

Hahahahahah, oké, dan is het goed! :lol:
Laten we daar nu net mee bezig zijn met biologie :lol:
Zal kijken wanneer ie te download staat daar!

Goeie foto, ook filmpje dáárvan te downloaden :P
Groetjes, Geoffrey 8)

Tsjaah... ik las het net ook, alleen videorecorder wil alleen afspelen(opnamekoppen versleten) en ik zit om die tijd op school :lol:

VIDEO!! Remco was zo vrij een videotje te monteren. (En heeft al dat gechat over seks er uit gehaald :evil: :evil: :evil: ;) :P )

Filmpje

afb16555.jpg

"Euhhhrrmmm.... ja... ggmm gmm, eh.. hij leeft nog hoop ik?"
"We gaan hem proberen te repareren"

Oké, heel erg bedankt, Remco! :D
Het was inderdaad niet zo heel veel. Ook zit er niet veel nuttige info in,
ik denk dat er nog wel wat meer uitleg bij gemogen had, door een 'echte' modelheli piloot!
Ze hadden ook beter een Dragonfly of hummingbird daar binnen kunnen gebruiken :?

Groetjes, Geoffrey 8)

Mooiste vind ik dat dat jong die de uitleg geeft de rotor verkeerd om draait.

Maar dit is tv waarom dan niet een tweede take.

Je maakt zo inderdaad geen goede reclame voor de hobby

maar veel kijk plezier

gr Remco

Satoer dat heb ook zijn langste tijd gehad hoor
Heb een nieuwe computer gezien kunnen ook geen floppy.s meer in
En dan te bedenken als dat ik een hele doos vol heb van dat gedoe { floppy.s dus| :roll:

G zei:
Ze hadden ook beter een Dragonfly of hummingbird daar binnen kunnen gebruiken :?
Dat is geen collective pitch heli. Het ging om de werking van de helicopter, en een helicopter gaat omhoog door de rotorbladen te kantelen. Dat is dus niet te zien op een FP heli (die dus omhoog gaat door de bladen harder te laten draaien)

Jah oké, maar als ze dan toch zo'n intelligente uitleg van die jochies erbij willen,
Konden ze beter zo'n FP nemen, stuk makkelijker uitleggen.
Voor een CP zouden ze jochies met wat meer kennis moeten nemen... :lol:

Ik heb net het clipje gedownload en bekeken.
Ik moet zeggen ik had er meer van verwacht.
Wel moet ik zeggen dat deze micro een stuk beter crashed dan mijn eigen..

Ik denk dat de hevigheid van de crash een keuze van de piloot was.
Opeens geen heck meer, kleine ruimte, mensen in de buurt dus negatief die pitch en zo snel mogelijk de de grond in voordat hij iemand raakt.

En dan is er heel veel kapot, maar altijd beter dan iemand raken.

Bert

nee hoor dat is een standaard zoom crash :D

heel normaal.
het is meer de schrikreactie waardoor ie hem neerknalt.

Pff..
Ik vind wel dat ze een risico nemen zow in zown klein kamertje...
Maarja..
De zoom deed wat hij meestal doet...
Crashen 8)

En ik zei nog een weekje geleden tegen marcel ( van vasco) dat de zoom kl*te was maar hij: neeuh hoor ..

Back