Opschalen kan wel 1:1 maar het zal zeker anders gaan vliegen. Oppervlak is een kwadratische functie van de afmetingen. Als je een vierkant 2x zo groot maakt wordt het oppervlak 4x zo groot. Dus al je vlakken zullen veel meer oppervlak krijgen en dat is niet nodig. Andersom is het zeker een probleem. Als je alles halveert verklein je de oppervlaktes met een factor 4, dat wil vaak niet zo lekker.
Grotere vleugels kunnen/mogen ook een grotere aspect ratio krijgen. Dus wel de lengte verdubbelen maar niet de koorde. Welke factor? Geen idee.
Ik heb er geen ervaring mee maar ik denk dat je moet zorgen dat de verhoudingen tussen de oppervlaktes van je vleugels, stabilo en kielvlak blijven kloppen als je me kunt volgen.
Het is in ieder geval niet zo eenvoudig, al zal het als je de Gamma-bouwwijze doet niet zo'n probleem zijn (qua kosten als het niet echt geweldig uitpakt

) Tenzij iemand je precies kan vertellen hoe het moet zou ik gewoon doen wat er goed uitziet
En als het helpt wil ik mijn 4m ASW20 ook wel even in zijn geheel voor je opmeten zodat je wat uitgangswaardes hebt. Laat maar weten.
(voorschotje met wat waardes die ik al heb)
-edit- Thijs, sorry voor het vervuilen van je draadje....