Video opnemen op een simpele manier.

mwah, blokker zit bij mij om de hoek ;) lol ;)
en kom ik langs op weg naar het ziekenhuis (waar ik vanavond toch weer naartoe moet)

de-interlace filtertje zou geen kwaad kunnen zie ik, maar dat is zo geroggeld :P

ik denk dat ik hem dus ook ga scoren. Voor de lol om andere mensen wat te laten zien, is hij gewoon geschikt, daar gaat het voor mij om :)

Laatst bewerkt:
Recorder: Blokker DVR

Bedankt voor het testen !!

Kun je nog wat meer info geven aub ?

Speelt ie ook af op een televisie ?
Hoeveel volt moet ie hebben ? staat er iets op de adapter?

heb je eventueel een foto van de aansluitingen?

p.s. leuk filmpje!
Lopen er ook kippen bij jullie ? Anders zou je die als image stabilisator kunnen gebruiken :-)

Bedankt voor het testen !!

Kun je nog wat meer info geven aub ?

Speelt ie ook af op een televisie ?
Hoeveel volt moet ie hebben ? staat er iets op de adapter?

heb je eventueel een foto van de aansluitingen?

p.s. leuk filmpje!
Lopen er ook kippen bij jullie ? Anders zou je die als image stabilisator kunnen gebruiken :-)

5 volt 800mA, speelt live en opgenomen beeld af, aansluitingen geen foto maar dat zijn van die 3,5mm jacks.

o, dus je kunt er geen normale component kabels op aansluiten? (als av-in)
en 5v? damn... moet ik nog een regulatortje gaan halen ook :S

ja, dat weet ik ook wel :P lol!
maar ik moet wel weten welke stekkers ik aan moet sluiten, en moet wel zo'n 5v ding ergens zien te scoren.

EDIT:
geeft deze recorder ook altijd live uit, wat hij binnen krijgt?
dan is een fatshark base aansluiten ook simpel :)
(of heb je dan kwaliteitsverlies?)

EDIT: 5v voeding heb ik morgen :) ik denk dat ik em toch maar haal, en opneem via de av out van de fatshark
of kan het TOCH met een simpele Y kabel? kan iemand daar wat nuttigs over zeggen?

Laatst bewerkt:
Nooit via de recorder gaan vliegen. is je SD kaart vol, batterij leeg of weet ik veel wat dan heb je geen beeld meer.

Van die Y-kabel is meerdere keren geantwoord. het signaal kun je niet splitten wegens kwaliteits verlies.

( al moet ik zeggen dat ik een hele tijd gewoon een Y kabeltje heb gebruikt:rolleyes:)
Hoe maak je die verdomde letterjes nou klein?:mrgreen:

heb de recorder, en daarop moet je die 3,5mm jack aansluiten.
DUS als de av out gewoon werkt van de fatshark, dan moet ik nog een kabel hebben met aan 2 kanten een 3,5mm jack (nu 1 kant jack, en ander kant component) en dan kan ik hem zo aan mijn bril hangen :D

EDIT:
kan het met deze kabel?:
http://cgi.ebay.nl/Audio-Video-Kabe...bel_Zubehör&hash=item1e60e753b7#ht_2025wt_984

daar staat audio/video.... maar het is volgens mij gewoon een stereo kabel!

De kabels die ik heb, van 3,5mm jack, naar component, die hebben meer "ringen":
http://cgi.ebay.nl/1-2m-3-5mm-Jack-...nnectors_RL&hash=item588b532d6d#ht_1639wt_989

de 1e kabel die ik link, die heb ik nog... kan ik het daar veilig mee proberen?

Laatst bewerkt:
EDIT:
kan het met deze kabel?:
Audio-Video-Kabel 2,5 m Polybag 3,5 mm stereo St.>3,5 m - eBay Sonstige, Kabelzubehör, Elektrotechnik, Elektronik Elektrotechnik, Business Industrie. (Eindtijd 12-feb-11 03:41:16 CET)

daar staat audio/video.... maar het is volgens mij gewoon een stereo kabel!

De kabels die ik heb, van 3,5mm jack, naar component, die hebben meer "ringen":
1.2m 3.5mm Jack to 3 Phono Composite Video/Audio Cable - eBay, Interconnects Terminated, Cables Connectors, Home Audio, Consumer Electronics. (Eindtijd 30-jan-11 01:09:50 CET)

de 1e kabel die ik link, die heb ik nog... kan ik het daar veilig mee proberen?

Voor de goede orde heb je inderdaad 4 ringen nodig. De eerste link heeft maar 3 ringen.

Gelukkig is alles gestandariseerd (NOT!) en kun je het met dat stereo kabeltje eens een gokje wagen.

Een beetje kwaliteit apparatuur vind het niet erg als je even sluiting zou maken op de uitgang......
Garantie heb je niet natuurlijk !! Dus is het advies om de goede kabel te gebruiken/aan te schaffen...

Ok, op jacht naar de juiste kabel dus :)
want ik heb geen zin om mijn recorder of fatshark te slopen.....

Laatst bewerkt:
Ok, op jacht naar de juiste kabel dus :)
want ik heb geen zin om mijn recorder of fatshark te slopen.....

Als je die blokker recorder hebt, dan kan je gewoon je bril aansluiten op de video out, en de ontvanger op video in, en gewoon daarmee vliegen.
Volgensmij zat er geen vertraging op.

Hoef je niet te solderen of splitter te gebruiken. Is dat niet makkelijk? :p

Als je die blokker recorder hebt, dan kan je gewoon je bril aansluiten op de video out, en de ontvanger op video in, en gewoon daarmee vliegen.
Volgensmij zat er geen vertraging op.

Hoef je niet te solderen of splitter te gebruiken. Is dat niet makkelijk? :p

ja, en de video out is ook 3,5mm jack, en mijn fatshark zijn vid in is composiet... dus dat gaat ook niet op elkaar :)
en de 3,5mm jack naar composiet is male, en mijn fatshark zijn composiet stekker ook male...

EN wat sven zegt... ;)

Back