[Video] Rc heli met pistool

Gelukkig is zulks hier verboden. Obama heeft gelijk, Amerika moet veranderen, heel hard en heel drastisch. Beetje zielig volk zo langzamerhand.

beetje overstresde reactie vind ik.
ik kan de lol hier wel van inzien zonder daar meteen een politieke mening aan vast te knopen.

MVG

Nee ik versta het,
Ten eerste is zoiets LEVENSGEVAARLIJK..
Ten tweede: Ik verschiet er van dat de terugslag v/h pistool eigenlijk best meevalt..

Groeten
jan

Ach ja, ik vind het ook wel kunnen, er word zo te zien tegen een berg aan geschoten, en ik neem aan dat aan failsaves gedacht is.

Nee ik versta het,
Ten eerste is zoiets LEVENSGEVAARLIJK..
Ten tweede: Ik verschiet er van dat de terugslag v/h pistool eigenlijk best meevalt..

Groeten
jan

Levensgevaarlijk valt best wel mee ... De trekker van zo'n ding gaat niet zomaar over en zal bewust "overgehaald" moeten worden wat een flinke slag van de servo zal vergen. Een beetje storing zal dus niet snel voor ongelukken zorgen.

Wat de terugslag betreft ... Tis maar een .45 , niet echt een wapen met een hoop terugslag een 9mm is vaak een stuk feller ;) Heb wat ervaring ermee :cool:

Er staat boven dat het is om duiven te "verjagen". Maar daarvoor heb je alleen aan de nitro heli al genoeg :p Heb je die hele gun niet meer nodig :p

ach ja ga je gewoon ergens vliegen met een cam aan en ben je de seriemoordenaar zonder dat iemand weet wie je bent...handig speeltje voor al qaida

beetje overstresde reactie vind ik.
ik kan de lol hier wel van inzien zonder daar meteen een politieke mening aan vast te knopen.

MVG

Goed, ik geef toe dat ik finaal overstresst ben. In amerika is het nu wachten op de eerste die er een uzi aan hangt. Dat mag daar gewoon. Zou jij dat naast je willen hebben wonen. Ik denk dat je zegt ja. Het gaat mij niet om het wapen, ik heb zelf jaren met wapens geschoten. lucht, vuur, boog. Het gaat mij om de idioot erachter. In amerika mag je elkaar al voor je krent schieten als je op elkaars terrein komt.

Wapens horen thuis in het leger en op straat bij de politie. Een burger mag pas een wapen bezitten als de politie na onderzoek hem/haar daarvoor geschikt acht.

Als je ziet wat voor agressie er bij jongeren onderling is, en hoe normaal ze het vinden....

Ach, ik zou hier een heel verhaal kunnen neertikken, ik denk dat het niet tot jou zal doordringen, jij weet niet wat een wapen is en wat je ermee kan doen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dan is dit een handiger speeltje denk ik :

Video: One machine to kill them all - vkmag.com

Alleen niet afstandbestuurbaar.

Dit is geen wapen. Jeugd heh, als er vuur uitkomt is het een wapen en worden ze geil.;) Ze zien te veel films en spelen te veel fantasie games.

Dit apparaat is een experimentele robot die ze door middel van stuurrakketten willen laten hooveren. De Nasa wil hiermee een machine bouwen die meetapparatuur en camera's mee kan nemen naar andere planeten waar mogelijk geen gewichteloosheid is. Hij is wel afstand bestuurbaar om de mogelijkheid te kunnen houden om hem bewust naar een bepaalde plek te sturen. Het is een grappig apperaat wat iets weg heeft van een mechanische onweersbui. Er schijnt intussen al een versie te zijn die gewoon kan landen. Deze laat zich uit de lucht vallen.

Nog even over het eerste filmpje.
Wat de terugslag betreft ... Tis maar een .45 , niet echt een wapen met een hoop terugslag een 9mm is vaak een stuk feller ;) Heb wat ervaring ermee :cool:

ehhh .45 is 11,4mm hoor. Is een héél fors kaliber voor een handvuurwapen.
Laat een Springfield 1911-A nou (gelukkig) een paintball wapen zijn....:D

zo ziet een .45 vuurwapen eruit als het knalt

Da's andere koek

Back