Video Trex 450 Pro super Combo, wat zit er in de doos

Trex 450 Pro super Combo, wat zit er in de doos.

Deel 1

[URL="
HD rechstreeks op youtube[/URL]

Deel 2

[URL="
HD rechtreeks op youtube[/URL]

Geen volledig bouwverslag (altans nog niet)

Laatst bewerkt door een moderator:
Hij is ook niet zo complex om te bouwen, de hardware had ik met een uur in elkaar zitten

Nee klopt, soms moet je meer uitelkaar schroeven voordat je hem kunt bouwen :-)

Heb je alle electronica een beetje kunnen wegwerken ?, de futaba 2.4 R617 (is toch niet echt groot) past niet eens tussen het frame.

Mischien dan toch nog een R608 halen , maar de prijzen van die 2.4 ontvangers zijn niet misselijk.

In mijn 450 V2 past zelf een 6014FS , zonder enige moeite :-)

Laatst bewerkt:
Nee klopt, soms moet je meer uitelkaar schroeven voordat je hem kunt bouwen :-)

Heb je alle electronica een beetje kunnen wegwerken ?, de futaba 2.4 R617 (is toch niet echt groot) past niet eens tussen het frame.

Mischien dan toch nog een R608 halen , maar de prijzen van die 2.4 ontvangers zijn niet misselijk.

In mijn 450 V2 past zelf een 6014FS , zonder enige moeite :-)

Das bij Spektrum wat makkelijker en goedkoper AR6100 past perfect

jullie verwerken de 2,4 ghz ontvangers onder de staart tussen het frame, ala zetpil?
Had zelf ook al de notie dit de doen maar wist niet of dit de ontvangst wel ten goede kwam.

Wij hebben intussen met zijn twee de Pro's gekocht in de states bij Esprit models en wij zijn in blijde verwachting ! :D
Wij hebben tevens de Assan 2,4 module gekocht met de 2 ontvangers erbij en die zijn waarschijnlijk klein genoeg voor tussen de frames !?

T-Rex 450 Pro - build video 1 Trextuning
Hier heb ik nog bouwvideo's gevonden voor de 450 pro met wat handige tips .

Er staat nog een leuk filmpje op met Jason die crasht voor een op de grond geplaatste camera .(op het einde) Zie je wel , de beste crashen ook ! ;)
T-Rex 450 Pro - first video Trextuning

zodra mijn KDS leuk vliegt en in zn schaalromp zit, wou ik overstappen naar het grotere werk. Maar de Pro met zn Torgue staart lijkt me toch ook wel wat. Erg mooi vogeltje

Je kunt trouwens de servo's monteren zonder het frame geheel (de lagerblokken) uit elkaar te halen , alleen de anti rotation br. en de battery mountplate (hieronder komt toch mijn esc dus moet er toch vanaf) zijn voldoende.

Eerste de 2 voorste servo's , even aansluiten op de ontvanger servo pootje rechzetten (bal link erop) daarna past de achterste servo van binnen in laten zakken en onder een klein hoekje past dit allemaal net. De kabel van de servo kan precies door de kleine ronding die in het lagerblok zit. Deze ook aansluiten recht zetten en klaar is kees.

Back