Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
He dat is gaaf. 8O
Ik denk alleen wel dat je ze eerst af moet laten koelen voor je hem inklapt.
Anders smelt heel de achterkant eraf :lol:
Hij had er ook 1 grotere op kunnen maken.
Dan zou je minder ruimte kwijt zijn lijkt me.
Of zouden dit turbine's zijn voor de modelbouw?
Maar ik denk niet dat dit de toekomst is.
Vandaag is er een demo van een electro zwever op Terlet.
Ik denk dat, dat wel de toekomst heeft.
Als het goed is krijg ik vanavond de foto's er van.
Leuk al die filmpjes, maar het is een beetje onduidelijk voor iedereen om keer op keer naar je site te verwijzen. Ik heb echt geen flauw idee welk filmpje ik zou moeten downloaden om die zwever te zien. Erg lastig. Post voortaan liever even een direct linkje, maakt het voor de gebruikers van dit forum een stuk aangenamer...
Heeft geen enkele toekomst gelukkig maar toch leuk om te bekijken! :roll: heb nog een mooie foto van scater met twee turbines,maar het is hier geen scate forum !!hahaha :lol:
Dit is het linkje: http://www.usamt.com/videos/Jet Glider.wmv
Post het idd volgende keer zelf Rene. Misschien dat je veel traffic wilt genereren met je site, maar het is echt een puinzooi die site van jou. Je zoekt je de kôleruh. Dit is niet echt de manier om mensen te trekken naar je site.
Dat zo'n turbine zwever door de keuring is gekomen 8O
Als je dat in het begin al had gezegd had je niet zoveel kritiek gehad :wink:
Ik vind dat er best leuke filmpjes opstaan.
En als je het straks makkelijk kan vinden, en geen muziek erbij,
(zijn allemaal mb's nodeloos, en mijn limiet is sneller bereikt ).
En erbij staat hoeveel mb een film is, zou het helemaal geweldig zijn.
Veel succes.
Ik zal muziek van de video page halen !dus dan maar zelf muziekje opzetten!! :music:
Kijk OOK eens naar deze link van termiek58 ,zie je mij met pulsjet 1979(ben hem aan het starten!!) http://www.thermiek58.nl/board/index.php?topic=201.0
Een mooie site,
ik zou alleen heel graag, dat mechaniek van de electrozwever willen zien, met een mooie film, van de zwever.
Waar ik hier boven de foto's van op heb gezet.
Mooie video Han!!!Ik kom zeker kijken op het veld in Uddel.
je site ziet er ook goed uit !
Heb je hier ook weer zo,n groot acupakket in zitten?
Zo aan het geluid te horen zou je denken dat het een brandstof motor betreft!