hallo, ik weet niet waar ik dit het best plaats, daarom onder algemeen maar:
iedereen weet ondertussen al dat er 3hoofdsoorten zijn
Mini DV
DVD
Hard disk.
de dvd raden ze mij af in de winkels.
de camera is bedoeld voor alledaagse dingen te filmen maar ook natuurlijk vliegend materieel.
nu zijn de cameras met HARD DISK, heel makkelijk, kun je snel bewerken, en, veel opslaan. maar. ik heb bij sony veel toestellen vergeleken en nu komt uit dat alle hard disk camcorders geen zoeker meer hhebben. Dit schrikt me wat af(zoeker= buiske om door te kijken als je filmt)
die zoeker is toch veel stabieler filmen dan dat je op het scherm filmt??? zijn er mensen met ervaring hiermee, of een mening hebben.
het type dat ik voor ogen heb is de volgende sony dcr-sr36e
link: DCR-SR36E - HDD Handycam - Sony Center Oostende
iedereen weet ondertussen al dat er 3hoofdsoorten zijn
Mini DV
DVD
Hard disk.
de dvd raden ze mij af in de winkels.
de camera is bedoeld voor alledaagse dingen te filmen maar ook natuurlijk vliegend materieel.
nu zijn de cameras met HARD DISK, heel makkelijk, kun je snel bewerken, en, veel opslaan. maar. ik heb bij sony veel toestellen vergeleken en nu komt uit dat alle hard disk camcorders geen zoeker meer hhebben. Dit schrikt me wat af(zoeker= buiske om door te kijken als je filmt)
die zoeker is toch veel stabieler filmen dan dat je op het scherm filmt??? zijn er mensen met ervaring hiermee, of een mening hebben.
het type dat ik voor ogen heb is de volgende sony dcr-sr36e
link: DCR-SR36E - HDD Handycam - Sony Center Oostende