ron van sommeren
Forum veteraan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb de video's eens bekeken en het heeft een goede indruk achtergelaten moet ik zeggen.
Nu heb ik voor de mini titan (heli) eigenlijk een ander motortje nodig (hk-2221-8 ) en ik denk dat ik die maar eens moet gaan bestellen !
Wie weet een verkoop adres in europa ?
Erg interessant! Wat een werk zit daarin zeg.... kan dat niet geautomatiseerd? ik vind het iig erg zielig voor die lui die daar de hele dag moeten werken...
van een ESD veilige omgeving hebben ze daar precies nog niet gehoord...
Scorpion doet design en firmware, bestücken besteden ze uit. De controllers worden bijna compleet toegeleverd, geen ESD risico meer. Scorpion monteert kabels, koelelement en ingangselco's.... Jammer dat er niet meer foto's waren van de assemblage van de speed controllers.
Het is natuurlijk geen hoog-geschoold werk. Lucien schrijft dat ze aan 'cross-training' doen zodat iedereen meerdere delen van het productieproces kan uitvoeren en zodat er gewisseld kan worden.Erg interessant! Wat een werk zit daarin zeg.... kan dat niet geautomatiseerd? ik vind het iig erg zielig voor die lui die daar de hele dag moeten werken...
Werken en wonen bij Scorpion:... Ik vind het iig erg zielig voor die lui die daar de hele dag moeten werken...
Zelf wikkelen uit een kit Bas?:... Nu heb ik voor de mini titan (heli) eigenlijk een ander motortje nodig (hk-2221-8 ) ...
Ik denk dat je nu op ieder vlak er ver naast zit. Bekijk alles nog eens goed, ga een zoeken het verschil in werkomstandigheden tussen China/HonKong en Europese landen. En ben je wel eens in een fabriek in Nederland geweest?
En ook betreffende de automatisering, die is in die fabriek al véél verder dan in menig andere fabrieken (ook in Nederland en België). Wel al eens vakantiewerk gedaan?
Greetz van Aldert
Niet echt een straf lijkt meIedere keer dat ik nu naar een brushless motortje kijk zie ik nu die sineese meisjes voor me![]()