Vierde ronde NK 2 september Swalmen

Uitnodiging vierde ronde NK-F3K Swalmen 2 september

Datum: zondag 2 september
Kijk voor info en routebeschrijving op http://www.stootkop.nl

Klasse: F3K vlgs. sectie 5.8 uit het KNVvL reglementenboek
Aanvangstijdstip: 11:00 H (briefing)
Klassement: er zijn prijzen beschikbaar voor de eerste drie in F3K en de eerste drie in “Mini”.
Tijdschema: het precieze tijdschema wordt ter plaatse bekendgemaakt; er wordt getracht minimaal 5 ronden te vliegen.
Inschrijfgeld: € 7.00 voor KNVvL leden
Niet leden betalen € 14.00
Jury: wordt ter plaatse bekend gemaakt
Wedstrijdleider: Vooralsnog onbekend

Bijzonderheden:
• Voorinschrijving met opgave van twee frequenties is verplicht. Inschrijven moet gebeuren voor 26 augustus. Inschrijvingen die na die datum binnenkomen kunnen niet deelnemen aan de competitie! Inschrijvingen via www.f3k.nl

• Informatie over het al dan niet doorgaan van de wedstrijd kan verkregen worden via telefoonnummer ?? vanaf zaterdag 1 september 18.00h.
• De wedstrijd gaat niet door indien de te verwachten windsnelheid meer als 9 m/sec. zal zijn of het neerslagpercentage groter is dan 70%
• In afwijking van het reglement zal er geen zenderinname plaatsvinden. Voor het inschakelen van de zender zal men eerst de betreffende “frequentie-knijper” op de antenne van zijn zender moeten hebben! Indien mensen zich niet aan deze regel houden behoud de wedstrijdleider zich het recht voor deze mensen van verdere deelname uit te sluiten. (veiligheid)
. Bij meer dan 3 inschrijving in de miniklasse zal er een aparte ronde voor deze klasse gevlogen worden. Indien er minder mini’s inschrijven kunnen de mini’s deelnemen in de F3K klasse en zal er geen apart mini klassement plaatsvinden.
.Mini’s zijn modellen waarvan de spanwijdte maximaal 1 meter is.
• De wedstrijdleiding heeft niet voldoende tijdopnemers. Die deelnemers die op dat ogenblik niet zelf in actie hoeven te zijn wordt verzocht mee te helpen in deze.
Wel zullen gevlogen en genoteerde tijden steeksproefgewijs gecheckt worden.
• De te vliegen taken zullen in de week voor de wedstrijd worden bekendgemaakt.

Verdere info over de wedstrijd zal verspreid/gecommuniceerd worden via het modelbouwforum en www.f3k.nl
of via robisvliegen@gmail.com

Voor mensen die van de F3K wedstrijd in Swalmen een "weekendje weg" willen maken, hieronder enkele campings die in de buurt liggen:

1) op ongeveer 1,5 km,
Camping "aan de grens" in Swalmen. Dit is een kampeerboerderij. Meer info op hun website www.aandegrens.nl

2) Op ongeveer 5 km
Camping "Raayerhof" in Swalmen/Boukoul. Ook dit is een kampeerboerderij. Meer info op hun website www.raayerhof.nl

3) Op ongeveer 8 km:
Camping "Maasterras" in Asselt, adres: Eind 4 - 6071 PC Asselt tel 0475-501287

De zaterdag komen trainen is mogelijk. Wil je hiervan gebruik maken, laat het even weten via dit forum

(28-8-2007) Inmiddels is nog meer informatie bekend:
Wedstrijdleiding: Har Sanders

Te vliegen taken, iedere taak 10 minuten werktijd: We willen 8 ronden gaan vliegen:
Ronde 1) C (laatste en 1 na laatste vlucht)
Ronde 2) M (5*2 minuten)
Ronde 3) E (All up last down)
Ronde 4) J (3 van de 6)
Ronde 5) P (1,2,3en 4 minuten)
Ronde 6) B (Laatste vlucht)
Ronde 7) I (poker)
Ronde 8 E (All up last down)

Verder wil ik nog de volgende punten onder jullie aandacht brengen:

In ons clubgebouw zal het mogelijk zijn tegen vriendelijke prijzen broodjes knakworst en soep te verkrijgen.
Ons terrein is gelegen aan de kroppestraat te Swalmen. Dichtstbijzijnde kruising is met de straat “De hout”
Er zijn, vanwege de aanleg van een nieuwe snelweg, diverse wegen rondom Roemond en Venlo veranderd. Hierdoor zal een mogelijk navigatie systeem af en toe de weg “kwijt” zijn. Onderaan dit bericht volgt een beknopte route beschrijving.
Zaterdags komen trainen? Dit is mogelijk, om te voorkomen dat u voor een dichte poort staat svp even van te voren bij mij aanmelden.
Zondags om 11:00 begint de briefing.

Routebeschrijvingen:

Komende vanaf de A2 Eindhoven:
afrit Kelpen/Roermond nemen, provinciale weg volgen (In Baexem bij de rotonde rechtdoor rijden). In Roermond zoals gebruikelijk de eerste 3 stoplichten rechtdoor rijden (U rijdt het Outlet center gelegen aan uw linkerzijde voorbij). Bij het volgende (= 4e stoplicht) gaat u rechtsaf richting “Swalmen/Venlo”. Onderaan de afrit linksaf richting Swalmen/Venlo. U volgt nu de rijksweg richting Swalmen (Diverse stoplichten rechtdoor). In Swalmen gaat u de 2e stoplichten rechtsaf en meteen (Na 10 meter) linksaf. U bevindt zich nu op de Kroppestraat. Weg volgen en de bebouwde kom uitrijden. Ongeveer 800 meter buiten de bebouwde kom vindt u aan de linkerzijde het terrein

Komende vanaf de A73 Nijmegen:
Op dit stuk weg is het meeste veranderd.
U rijdt op de A73 vanaf Nijmegen. na de kruising met de A67 blijft u nog steeds rechtdoor rijden. De weg is hier eventjes enkel baans. Aan het einde van dit gedeelte houdt u links aan (Rechtsaf gaat richting Roermond), Door links voor te sorteren blijft U als het ware de A73 volgen. Nadat u het viaduct over de Maas bent gepasseerd, gaat u bij het stoplicht rechtdoor. Bij het eerstvolgende stoplicht (In Tegelen) gaat u nog steeds rechtdoor (Let op hier staat een flitspaal, toegestane snelheid is 50km per uur). De rotonde gaat u ook rechtdoor, bij de eerstvolgende stoplichten gaat u rechtdoor. U komt nu op een nieuw stukje snelweg. Aan het einde van dit gedeelte (+/- 7 km) komt u op een rotonde hier gaat u linksaf richting Swalmen. In de bebouwde kom van Swalmen staat wederom een flitspaal! U gaat de 3e stoplichten linksaf en meteen (Na 10 meter) linksaf. U bevindt zich nu op de Kroppestraat. Weg volgen en de bebouwde kom uitrijden. Ongeveer 800 meter buiten de bebouwde kom vindt u aan de linkerzijde het terrein.

De indeling
NK-F3K Swalmen 2-9-2007

Ronde 1
Groep 1 Bas Breijer 76 Alex Hoekstra 77 Goswijn Thijssen 80 Arno Hacken 62 Martijn Schoorl 71 Theo Schoorl 70 Peter Aanen 66
Groep 2 Arnold Kinds 61 Julian Hannen 67 Eric van Dijken 75 Niels Meerdink 64 Cor de Jong 71 Rob Kinds 73 Loet Wakkerman 69 Sietse van Doorn 78
Mini's Bart Rotteveel 83 (40Mhz) Rob Kinds 73 Sietse van Doorn 78 Peter Aanen 66

Ronde 2
Groep 1 Bas Breijer 76 Eric van Dijken 75 Goswijn Thijssen 80 Arnold Kinds 61 Cor de Jong 71 Sietse van Doorn 78 Peter Aanen 66
Groep 2 Alex Hoekstra 77 Julian Hannen 67 Arno Hacken 62 Niels Meerdink 64 Martijn Schoorl 71 Rob Kinds 73 Loet Wakkerman 69 Theo Schoorl 70
Mini's Bart Rotteveel 83 (40Mhz) Rob Kinds 73 Sietse van Doorn 78 Peter Aanen 66

Ronde 3
Groep 1 Arnold Kinds 61 Martijn Schoorl 71 Theo Schoorl 70 Loet Wakkerman 69 Peter Aanen 66 Julian Hannen 67 Eric van Dijken 75
Groep 2 Niels Meerdink 64 Cor de Jong 71 Rob Kinds 73 Sietse van Doorn 78 Bas Breijer 76 Alex Hoekstra 77 Goswijn Thijssen 80 Arno Hacken 62

Ronde 4
Groep 1 Loet Wakkerman 69 Peter Aanen 66 Julian Hannen 67 Eric van Dijken 75 Niels Meerdink 64 Martijn Schoorl 71 Rob Kinds 73
Groep 2 Sietse van Doorn 78 Bas Breijer 76 Alex Hoekstra 77 Goswijn Thijssen 80 Arno Hacken 62 Arnold Kinds 61 Cor de Jong 71 Theo Schoorl 70

Ronde 5
Groep 1 Cor de Jong 71 Theo Schoorl 70 Sietse van Doorn 78 Peter Aanen 66 Alex Hoekstra 77 Eric van Dijken 75 Goswijn Thijssen 80 Niels Meerdink 64
Groep 2 Martijn Schoorl 71 Rob Kinds 73 Loet Wakkerman 69 Bas Breijer 76 Julian Hannen 67 Arno Hacken 62 Arnold Kinds 61

Ronde 6
Groep 1 Bas Breijer 76 Alex Hoekstra 77 Eric van Dijken 75 Arnold Kinds 61 Martijn Schoorl 71 Rob Kinds 73 Sietse van Doorn 78 Peter Aanen 66
Groep 2 Julian Hannen 67 Goswijn Thijssen 80 Arno Hacken 62 Niels Meerdink 64 Cor de Jong 71 Theo Schoorl 70 Loet Wakkerman 69

Ronde 7
Groep 1 Arnold Kinds 61 Martijn Schoorl 71 Rob Kinds 73 Sietse van Doorn 78 Peter Aanen 66 Julian Hannen 67 Goswijn Thijssen 80 Arno Hacken 62
Groep 2 Niels Meerdink 64 Cor de Jong 71 Theo Schoorl 70 Loet Wakkerman 69 Bas Breijer 76 Alex Hoekstra 77 Eric van Dijken 75

Ronde 8
Groep 1 Bas Breijer 76 Julian Hannen 67 Goswijn Thijssen 80 Arnold Kinds 61 Cor de Jong 71 Theo Schoorl 70 Peter Aanen 66
Groep 2 Alex Hoekstra 77 Eric van Dijken 75 Arno Hacken 62 Niels Meerdink 64 Martijn Schoorl 71 Rob Kinds 73 Loet Wakkerman 69 Sietse van Doorn 78

Rob Sanders

Zal komend weekend, de inschrijvingen verwerken en hier een lijst plaatsen.

Deelnemerslijst F3K:
1 Arnold Kinds
2 Loet Wakkerman
3 Theo Schoorl
4 Martijn Schoorl
5 Eric van Dijken
6 Bas Breijer
7 Alex Hoekstra
8 Goswijn Thijssen
9 Niels Meerdink
10 Cor de Jong
11 Peter Aanen
12 Arno Hacken
13 Sietse van Doorn
14 Julian Hannen

Deelnemers Mini:
1 Bart Rotteveel
2 Peter Aanen
3 Sietse van Doorn

Nog een kleine toelichting/correctie van/op de eerste post, Niet Knvvl leden betalen €17 Euro. Leden van Knvvl en haar zusterorganisaties (zoals b.v. Deac) betalen €7 Euro.
(Deze extra €10 Euro zal moeten worden afgedragen aan de Subcommissie RB Zweef)

Ik zit te denken aan de camping "aan de grens". Maar ik beslis pas op 29 augustus, dit in verband met het weer. Als we gaan zijn we op vrijdagmiddag op de camping.

Lijkt me gezellig met al die noorderlingen op de camping of gaan ze meer dan 500 km op zondag rijden :tank: :help:

Loet

Tja, helaas moet er op zaterdag nog gewerkt worden door wat noordelingen.
We zien wel wat we doen. Misschien vroeg in de avond toch maar naar de camping.

Is er nog iemand uit mijn buurt (den haag/zuid holland) die naar Swalmen gaat? moet nog vervoer hebben...

hoi loet

wat betreft die camping ,lijkt mij inderdaad een heel strak plan
lekker een weekend weg :D maar ik begrijp van theo dat hij moet werken
dus het zal inderdaad wel een ritje op en neer worden
(is er al een lijst van deelnemers ??????

volgens mij heb ik ons opgegeven voor alle nk,s :wink:

groeten arnold

heey allemaal,

lang niet zo aanwezig geweest hier op het forum en ook niet aanwezig geweest in arnhem, maar ik zal er in swalmen weer bij zijn :D
na wat problemen met mijn blaster( servo's naar de knoppen door een te vroege worp wegens een natte pin. Maar nu met de nieuwe servo's totaal geeen speling meer) ben ik nu nog dubbel zo hard aan het oefenen. Heb de komende dagen ook nog vrij dus dat wordt vliegen vliegen vliegen! :P Hoop dat het weer net zo gezellig wordt als in odoorn want ik heb er zin in :) Ik ben al een keer in swalmen geweest(F3B) en ik weet nog dat het voor ons iets van 2 en een half uur rijden was. gelukkig heb ik nu een moeder die met me meerijd dus ik hoef niet weer met het openbaar vervoer :P tot 2 september allemaal, wordt weer leerzaam.

gr niels

arnold 2 zei:
volgens mij heb ik ons opgegeven voor alle nk,s :wink:

Ja, en das nou net heel lastig voor mij. Heb een hele berg met F3K aanmeldingen om door te nemen.
Maar als je bang bent dat ik je vergeet, meld je dan gewoon nogmaals extra aan.

Kan ik mij hier ook inschrijven voor F3K en mini?

Inschrijven via F3K.nl lukt niet. Graag ook voor de resterende wedstrijden. Kanaal 66, 73 of 77, lic nr. 552691

Bedankt,

Peter

Peter Aanen zei:
Kan ik mij hier ook inschrijven voor F3K en mini?

Inschrijven via F3K.nl lukt niet. Graag ook voor de resterende wedstrijden. Kanaal 66, 73 of 77, lic nr. 552691

Bedankt,

Peter

Tuurlijk, we gaan niet moeilijk doen. Liefst natuurlijk dan via een PB en als je in Arnhem hebt meegedaan en je gegevens zijn niet veranderd.... is "ik ook" genoeg lijkt mij ;)

Ik ben gedrost. Ik ben dat weekend zeilen met oud studiegenoten. Net doen of de tijd stil heeft gestaan en oude koeien uit de sloot halen.

Aan allen die naar Swalmen gaan natuurlijk succes gewenst. Laten we hopen op wat wind maar niet te veel.

Groeten,

Hans

Dat weekend is er ook een wereldbekerwedstrijd vrije vlucht in Duitsland.
Misschien dat ik op weg naar huis nog even langs kom.

Hmmmmm..... tja..... ik ben dan op vakantie....
Dit brengt wel gemengde gevoelens naar boven hoor :?

DLG ... vakantie ... DLG ... vakantie ... DLG ... vakantie ....
Ik vrees dat de doorslaggevende factor in deze even niet bij mij ligt 8O

Greetz,
Jurgen

jammer dat je niet komt jurgen.
ik wilde je nog vragen of je vervoer nodig had, dan kon je nog bij mij achterop de brommer(moet ik wel eerst even brommerbewijs en een brommer ergens vandaan zien te toveren).

Eric van Dijken zei:
Ik mis toch nog een aantal namen, Frans? Hans? Sietse? En een aantal mini vliegers, whatsup?

Waarom doen jullie niet mee?

Ik zit nog met vervoer...
Had hier al een oproep gedaan, maar is er niemand die mij mee kan nemen? Desnoods een stukkie, dat ik een gedeelte met OV doe ofzo.
Ergens rond utrecht? of anders nog verder richting Swalmen. Ik moet dus vanaf Den Haag komen...

Eric, Als ik vervoer heb doe ik dus zowieso wel mee in beide klassen. maarja, das dus nog niet helemaal zeker.

Als je echt geen vervoer kunt krijgen, wil ik je best oppikken in Eindhoven, als het je lukt om daar om +/- 9:30 te zijn op een Zondag. (en je het aandurft om met mij mee te rijden. :lol: )

Back