Vierde ronde NK 2 september Swalmen

zo heb de indeling binnen. ik heb alleen nog een vraagje: Hoe zit het met de werktijden bij alle taken? Is dit gewoon standaard bij allemaal 10minuten, of is dit zoals het in het regelement bij de taken staat? (ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben).

gr niels

Wat betreft het doorgaan van de wedstrijd: wordt de beslissing gemaakt aan de hand van de voorspellingen van de KNMI of van het weerbericht in Roermond en omgeving? Dit wil nog wel eens afwijken, landelijk of plaatselijk.
Zie voor het weer in en om Roermond.
http://www.vakantiereiswijzer.nl/vakantie/plaats_weer/1775/weersverwachting/

En graag zou ik het telefoonnummer willen weten waar ik naar toe kan bellen zaterdagavond vanaf 18.00 uur. Ik ga morgen (vrijdagavond) al richting Swalmen, even er van uitgaande dat mijn nieuwe kist af is. .

Voor anderen die eerder komen, er is jaarmarkt op zaterdag in Roermond. Ik probeer om 14.00 uur op het veld te zijn om wat dingen in te vliegen.

Loet

Mwahhh ziet er best goed uit voor zondag.
Zondagmorgen stappen we om 6:30 in de auto Ghhaaap..... Eerst Arnold oppikken en dan zuidwaarts.
Invliegen... wat is dat. Geen tijd meer voor deze week.

Wordt een druk dagje zondag. Bij maar 3 groepen wordt het haast een kwestie van timen, vliegen, timen, vliegen, enz

Tipje van de sluier.

Kapje moet nog, hoorntjes, besturing, glas voor pylon en kielvlak, werpstift.
Werpstift :evil: , echt nooit meer aan gedacht tot nu toe. Moet ook nog gemaakt worden uit tig laagjes 93 koolstof.

En verder: NO COMMENT, moet verder met bouwen en klimmen naar de zolder, afdalen om iets te draaien/frezen, klimmen naar zolder .......

En voor de insiders binnen mijn mailclubje: Vanavond zuip ik beslist een servo op.......... :D :proost:

Loet

de materiaalverzamelaar zei:
Loet,

Mooie kist :D
Zou hem graag zien vliegen dit week-end ?
Cheers

Bart

Ik ook, want hij zal zeker goed hoog gooien...

Hij komt zeker mee, al was het maar in onderdelen. Maar ik heb goede hoop.

Voor, de insiders, ik heb net de 2de servo geopend..........

Loet

Hallo allemaal,

Eric van Dijken schreef:
Ik mis toch nog een aantal namen, Frans? Hans? Sietse? En een aantal mini vliegers, whatsup?

Waarom doen jullie niet mee?

Soms gebeurd er iets dat zelfs belangrijker is dan DLG-en. Ja ik hoor jullie denken, wat kan dat nu zijn.

Afgelopen maandag 27 augustus is ons gezin uitgebreid met een wolk van een zoon, SJORS.
Net voor acht uur in de morgen is hij geboren.
Moeder en kind maken het prima.

Bouwen en vliegen zal komende tijd op een lager pitje komen te staan.
Geen vleugels lamineren maar eerder luiers delamineren.
Geen epoxy maar flesjes melk mixen.
Niet verlekkerd lezen over de nieuwste DLG-kisten maar met verwondering kijken naar dit kleine mannetje.

DSC01272%20%28Medium%29.JPG

Groeten

Frans

Gefeliciteerd!!!

Ik zeg: Nu het kind er is, kun je dus prima meevliegen Zondag (haha)
Het zal de eerste dagen toch heel veel slapen, daar mis je dus niks aan.

Maar goed, het is je eigen keuze. :wink:

Van harte gefeliciteerd.

Ik heb er altijd vertrouwen in gehad dat je mooie dingen kon maken. Maar misschien had je ook een mooi voorbeeld onder je liggen, ik ken je vrouw niet. :D :D

@ frans: van harte gefeliciteerd!

@organisatie: bestaat er nog de mogelijkheid om op zondag voor de briefing nog te vliegen (zegmaar rond 10uur?)

gr niels

Back