T thijsco19 18 aug 2013 #1 Ik ben op zoek naar vierkante blindstoppers die in een 15 x 15mm buis passen. Interne maten: 12 x 12mm. Weet iemand een (web)shop die vierkante blindstoppers in die maten verkoopt? Hieronder een afbeelding ter verduidelijking. Alvast bedankt!
Ik ben op zoek naar vierkante blindstoppers die in een 15 x 15mm buis passen. Interne maten: 12 x 12mm. Weet iemand een (web)shop die vierkante blindstoppers in die maten verkoopt? Hieronder een afbeelding ter verduidelijking. Alvast bedankt!
T thijsco19 18 aug 2013 #4 markjuhh zei: Is zoiets niet bij iedere bouwmarkt te krijgen? Klik om te vergroten... Niet deze maat dacht ik, grotere maten weet ik inderdaad. @Micropuller. Dankje! Even kijken hoe ik daar moet bestellen.
markjuhh zei: Is zoiets niet bij iedere bouwmarkt te krijgen? Klik om te vergroten... Niet deze maat dacht ik, grotere maten weet ik inderdaad. @Micropuller. Dankje! Even kijken hoe ik daar moet bestellen.
Cheeta Forum veteraan 18 aug 2013 #5 ik dacht dat metaalwinkel ze ook had, maar weet niet of ze de juiste afmeting hebben.
S Supervisor 19 aug 2013 #6 Bij ijzerwinkel.nl kan je kleine hoeveelheden bestellen (ik denk dat je bij Skiffy minimaal 500 st moet bestellen). Insteekdop 15x15 zwart vierkant *-*ijzerwinkel Ik weet alleen niet of de binnenmaat klopt.
Bij ijzerwinkel.nl kan je kleine hoeveelheden bestellen (ik denk dat je bij Skiffy minimaal 500 st moet bestellen). Insteekdop 15x15 zwart vierkant *-*ijzerwinkel Ik weet alleen niet of de binnenmaat klopt.