Vijfde ronde NK-F3K Zoetermeer 30 September

Fotor zei:
Zie ik goed dat iedere ronde 4 (F3K) of 2 (mini) mensen 1000 punten krijgen?
Há, ik zie het ook. Ik heb in de laatste ronde 1000 punten gehaald :banana:

Ik zie al uit naar volgend jaar!!

Leon

jups, op die manier hangen de scores best veel van de groepsindeling af... Maar de andere versie zou helemaal niet eerlijk zijn, aangezien je nu ook al zag dat het af en toe nog wel wat deed, en soms vlieg iedereen gewoon naar beneden. Was in Odoorn volgens mij extreem... ene ronde mensen met 3min, volgende groep had max 40 ofzo...

ey maar Leon, die 1000 had je wel verdient! gooien en vooral vliegen zag er een stuk beter uit!

Binnenkort weer ff hiero op ypenburg vliegen?

Nou, effe wachten. Eerst mijn OFA weer repareren. Nou ja, repareren. Ik bouw een nieuwe en hergebruik wat onderdelen.

(bij het 'vrij vliegen' keek ik even opzij naar een andere kist en weer terug naar de mijne (dacht ik), maar dat was de OFA van Rob Kinds. Ik zag mijn OFA pas weer toen ik 'krak' hoorde... :cry: )

Leon

sietse zei:

Veld is wel nat. Ik ben naar huis gegaan omdat ik tot aan m'n knieën nat was. Maar de LONGSHOT heeft eindelijk echt gevlogen. Hij heeft nu succesvol zijn eerste bescheiden rondjes gedraaid. Het weer is er ideaal voor dus ik had wat uurtjes vrij genomen.

Ik heb al wel voor mijzelf duidelijk dat ik wel wat hulp kan gebruiken, dus als er van het weekeinde nog iemand richting Ypenburg gaat dan hoor ik het graag. Ik heb geloof ik wel wat verplichtingen (de agenda is aan het werk :)) maar mogelijk kan ik tussendoor tijd maken.

Ruud

't was een fantastische dag en ik heb als toeschouwer genoten. Tijdens de prijsuitreiking nodigde ik jullie uit voor een NK ronde in 2008. Voor de aanwezige vliegers hieronder een verontrustende schets en een link. Ik hoop dat we eea nog kunnen laten doorgaan. De schep staat nog niet in de grond maar dat het gaat gebeuren is zowat zeker. Dat dit zo stil gehouden is is onbegrijpelijk?!? of juist toch weer wel. Ik ga de vogelaars, groene vingers, spotters, paddorapers, schapenhouders, koeienmelkers en Surfcasters (http://www.dsf-surfcasting.nl) maar eens de stuipen op het lijf jagen met dit plan.

Link naar txt: http://home.hetnet.nl/~keus/li/index.html

HPIM1948b.jpg

Snik....

Back