Vijfde ronde NK-F3K Zoetermeer 30 September

in principe wel ja,
Ben nu nog bezig met de indeling in groepen. Het worden 3 groepen voor de 1.5 en 2 voor de mini.

Aantal heb ik geswitched naar het 2e kanaal. enkelen zitten toch dubbel en zullen moeten wisselen tussen de rondes door (knijper wisselen, niet kristal dus).

Jij vliegt in ieder geval op je 1e kanaal (69) als het goed is Loet.
Zal zodra ik het af heb de hele indeling wel erop gooien.

kijpertje wisselen dus tussen:
Arnold en Frans (mini) delen kanaal 61
Eric en Arjen delen kanaal 75
Hans, Philip (mini) en Goswijn delen kanaal 80
Alex en Raymond (mini) delen kanaal 77
Kees en Sietse (mini) delen kanaal 78

Deze zullen dus niet samen een ronde vliegen.

Frans Bal zei:
Sietse,

:thumbsup: Ik was al bang, maar Gelukkig, Arnold en ik zijn weer knijper-maatjes.:thumbsup:

Frans

he frans
ben er al zo aan gewend (deze traditie moeten we voortzetten ) 8) :lol: :lol: :lol:

groeten arnold

Onderstaande heb ik net via de mail naar Sietse en Theo verstuurd:

Morgen (zaterdag) zit ik om 8 uur al weer in de trein onderweg naar het zuiden van het land. Mijn baas verwacht dat ik me daar inzet bij een groot transitie traject. Naar verwachting kom ik pas zondag in de middag en mogelijk later terug. Door een behoorlijk aantal ziekmeldingen kom ik er niet meer onderuit.

Ik gooi nu vast het hele schema in de war. Maar ik kan er zondag niet bijzijn. Ik baal daar zelf nog veel meer van want ik had me er helemaal op verheugd. Alles staat al klaar en ik kan zo gaan smijten. Maar ja dit gaat nu eenmaal voor.

Dan maar weer op een ander moment in Nootdorp aan de gang. Competitie zit er nu helaas niet in. Ik hoop dat de wintercompetitie van de grond komt.

Voor al mijn mede deelnemers .... Veel succes en goed vliegweer

:? :evil: :onweer: Ruud

Peter Aanen zei:
Sietse,

Weet je misschien ook al op welk kanaal ik ingedeeld ben? Dan kan ik mijn kristallen er naar behoren inplanten.

Peter

Hi Sietse,

Sluit me helemaal bij Peter aan; het zou inderdaad wel handig wanneer je èn de frekwentieindeling èn de groepsindeling publiceerde.
(net zoals de organisatoren die jouw voorgingen dat ook deden..............)

Arno

hoi sietse

kun je mij ook vertellen welk kanaal ik heb voor morgen .
en heb ik dan het zelfde kanaal met de mini?

groeten rob

jajaja, vandaag nog gewerkt...
Is idd handig om vooraf te publiceren... Al doende leert men laten we maar zeggen. :).

mhh, best lastig om op het forum te krijgen. FF print screen:

frequentieindelingex3.jpg

Snappen?
de gekleurde vlakjes zijn de te gebruiken frequenties. Een andere kleur dan geel betekend dat het een dubbele frequentie is.
Die staan rechts nog in een overzichtje.
Als er vragen zijn hoor ik het wel.
Sorry voor de late reactie, tis allemaal nieuw voor mij.

GROEPSINDELING:

groepsindeling1ho5.jpg

groepsindeling2ly4.jpg

pfoei tis toch wat zeg.... best wat werk bij elkaar :).
Vandaag hele dag post bezorgd, daarna nog langs wat winkels... nu half uurtje klaar met eten :), maar volgens mij heb ik alles nu wel zo'n beetje...

voor in de pauze heb ik in ieder geval broodjes knakworst en drinken (non-alcoholisch, moet maar eens ophouden dat gezuip ;) )

Het weer ziet er prima uit, afnemende wind en geen regen als het goed is!

Bedankt Sietse!!

In de allerlaatste ronde Bas en Peter tegen elkaar. Da's mooi!! Mocht het dan nog niet beslist zijn wie er kampioen is dan wordt dat een hele mooie zinderende finale.
Het regent hier al bijna 48 uur in 1 stuk door. Hopen dat we het meeste gehad hebben en het morgen droog houden.

hier aan de kust viel het vandaag nog redelijk mee, is wel vaker zo. Hopen dus dat de wind ons gunstig gezind is, maar dat gaat wel lukken gok ik :).
allemaal goed humeur meenemen!

zit nu nog te klooien om alles automatisch uit te laten rekenen in Excel. toch gek dat in de ene cel hij een deling goed uitvoert en in alle andere cellen altijd "0" als uitkomst heeft... Frustrerend, maar goed. ik heb nog een paar uur (en een rekenmachine voor de zekerheid :) )

Leuke groepsindelingen.

Vandaag wilde ik mijn nieuwe kist invliegen, pokkuh-weer. De hele dag regen maar toch even 10 minuten geprobeerd. Kist nat, ik nat en een echte afstelling zit er niet in. Morgen sta ik vroeg op het veld in Zoetermeer.

tot morgen,

Loet

heey loet,

alweer een nieuwe kist gebouwd?
ik heb trouwens uit betrouwbare bronnen(mijn vader en broertje) dat hij vorige week bij het NK lijnbesturing nogal veel hebt geoefend voor zoetermeer.

even het schema van loet:

-ochtend: mijn vader en broertje willen zich gaan douchen en opfrissen op de camping, staat loet wakkerman op het weiland/akker naast de camping te gooien en vliegen.

-middag: loet maakt ruim gebruik van de ruimte van de vliegbasis de peel.

-avond: loet komt aan op de camping, legt zijn lijnbesturing weg en pakt de radiobesturing er weer bij.

@loet:
verbeter me waar nodig is:P
maar volgensmij heb je behoorlijk zitten trainen dat weekend! grrrr :evil:

gr niels

Bijna helemaal goed.

We waren vrijdagochtend om 10.00 uur op de camping en om 11.00 uur stond ik al te DLG-en. Maar dit kon je vader niet weten want die was er toen nog niet. :D

Verder klopt het helemaal. Zaterdag was hetzelfde als zondag. Tussen de DLG- sessies even LB vliegen.

Loet

Hoei, heb nu alles eindelijk in Excel. Laptop houd het alleen niet heel lang uit, dus ik schrijf eerst gewoon alle uitslagen op papier op en dan voer ik ze aan het eind achter elkaar in.
Lukt dat niet dan pakken we gewoon de zakjapanner :).

Ik zal proberen er rond 9 uur / h10 te zijn.
tot morgen!

Nog ff roerhoorntjes maken en in de vleugel lijmen.... :roll:

Back