Vink vliegt weer F3K, verslag van een herintreder

Discussie in 'HLG/DLG/F3K' gestart door Vink, 24 dec 2017.

1. Vink

Vink

Lid geworden:
    10 dec 2017
    Ja Nico ik heb wel leuke dierenvrienden! Fritz is altijd nieuwsgierig, komt vaak heel dicht bij kijken en is zelfs al eens op schoot geweest. Meneer Henk, onze kat, is ook een bijzondere jongen. Hij is behoorlijk welbespraakt en houdt van mijn gitaren, kunst en van met zijn achterpoten drummen in de badkuip (vooral 's nachts).

Ps. Of ik Fritz of meneer Henk ooit DLGs kan leren lanceren is de vraag... Ik denk dat ik die moeite beter in mijn eigen herstel kan steken :)

heino, Hans V en spedter vinden dit leuk.
  2. specialpainter.nl

specialpainter.nl

Lid geworden:
    24 mrt 2012
    respect.Tot gauw;)

Vink vindt dit leuk.
  3. Vink

Vink

Lid geworden:
    10 dec 2017
    Ook afgelopen zaterdag ben ik weer gaan vliegen. Het was opnieuw windstil, met af en toe een heel licht wat variabel briesje. Zonnig en helder maar niet echt warm.

Ik had veel lol met het najagen van milde lift op lage hoogte. Dat was een uitstekende oefening in netjes cirkelen en centreren en lift spotten. Zo heb ik nu een paar keer 10 min. uit één worp gehaald en ook weer 120m hoogte kunnen aantikken. Erg fijn om weer behoorlijk te vliegen.

Slingeren gaat ook al wat beter maar is opletten. Ik dacht een keer 'Ik zet eens wat kracht in mijn rotatie potverdikke' en ik heb nog nooit mijn rechterarm en schouder zo horen kraken. Wel 45m hoog gestart maar nog even niet doen anders lanceer ik mijn arm nog mee :hammer:

spedter, Arnold 85, bgo en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. bgo

bgo

Lid geworden:
    10 okt 2008
    Lekker bezig Martijn! Volhouden en dan zien we elkaar snel weer op een veldje :)

Vink vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina