Vintage glider Group Treffen Zondag 2 juni, Ginkelse Heide / Ede

Ik heb lang het lijstje niet bekeken maar ik heb geen 35mhz bij me morgen.
De Ninja gaat niet mee, de Strolch uiteindelijk toch ook niet en daarvoor in de plaats komen de Habicht en de Obelix mee.

Veel thermiek? Zou zelfs ik dan nog een bel kunnen vinden?

@Raymond....tot welk gewicht kan je met de mentor trekken dan?

Ik heb alles op 2,4Ghz deze dag. De Strolch heeft een kapotte richtingservo en ik kan er net niet lekker genoeg bij voor even snel fixen.
Als mijn zolder/modelbouwkamer over een tijdje af is wordt dat mijn eerste project: Hij gaat helemaal kaal, de lelijke folie er af, de aansturing en ophanging van het richtingroer aanpassen, nieuwe(re) servo's erin en de mooie constructie van transparante folie voorzien. Dan komt hij een volgend VGT wel weer mee.

Raymond, De Habicht weegt 2,4 kilo en is geen snelheidmaniak. Ik heb alleen betrekkelijk weining sleepervaring dus kan hij beter (eerst) achter de Toledo omhoog en kunnen we later kijken of we er beide overheen zien.

Gebruik portofoons..

Voor diegenen die met portofoon 433Mhz werken zou ik graag 446.03125 Mhz willen reserveren voor mn pitlab vario (bij mij is dat pinnetje 2 en 6 op ON). Thx :-)
Of anders in overleg.

Ik hoop dat het niet te hard waait voor mij Medicine Man 80". Ik heb er tot nu toe maar 3 korte vluchtjes mee gemaakt. Maar iedereen mag/kan hem slepen hoor. Hij weegt maar 650 gr ;-)

Ik heb mijn vario op 433 MHz kanaal 2 staan. Dat kan ik op het veld niet meer veranderen ... Geen idee of dat bijt met die frequentie en/of pinnetje 2 en 6 op ON ... :confused:

Dirk

Voor diegenen die met portofoon 433Mhz werken zou ik graag 446.03125 Mhz willen reserveren voor mn pitlab vario (bij mij is dat pinnetje 2 en 6 op ON). Thx :-)
Of anders in overleg.

De pitlabs zijn op het veld in te stellen, ik heb een overzicht bij me. Komt goed.

Zo, ben d'r helemaal klaar voor!!

full

Ik weet het, er ligt 1 vreemde eend in de bijt bij...

Maar ja, met zoveel fanatieke slepers schreeuwde hij toch om mee te mogen...:?

Tot morgen allemaal!!:bye:

Laatst bewerkt door een moderator:
Trouwens! Komt Gerrit ook weer met zijn elektro-lier?
Heb er erg veel zin in, ben alleen benieuwd hoe het morgen gaat met de wind ;)

Groeten Rick

fun

Ik wens jullie allemaal heel erg veel plezier morgen.

Ik vindt het toch wel erg jammer, maar ja dat is een gelopen koers

Terence

Laatst bewerkt:
Is er een adres dat ik kan intypen op de tomtom? Parkeerplaats Belgenmonument kent mijn tomtommie niet namelijk!

inrit naar P Belgen Monument 52° 2'15.97"N 5°43'40.95"O
Of de coördinaten van de inrit van het veld: 52° 2'16.38"N 5°43'36.88"O

Ik rij morgen met Max mee dus er kan misschien nog iemand bij de vlieg plaats staan, even met Arjan overleggen.

Groet'n,
Sander

Ik moet straks nog even inpakken. Net terug van een driehoek Spanje, even kort slapen en dan inpakken en wegwezen. Als ik morgen wat zit te knikkebollen in de zon: laat me maar even lekker.....

Tot zo!

Back