Vintage Glider Group Wintermeeting 21 Januari 2017

Ach, ASK23, 1983.. vintage is t niet, maar wel ouder dan 30jr [emoji6] Geweldige kist overigens. Het vintage sfeertje was er zeker!

Ach, ASK23, 1983.. vintage is t niet, maar wel ouder dan 30jr
emoji6.png
uh....de spelregel is: nieuwe schaalmodellen worden toegelaten als het origineel vóór 1970 gevlogen heeft. Dus dat gaat met een ASK23 niet. Mij stoort zoiets absoluut niet trouwens - het was een mooie demo van wat er in de jaren veranderd is. :-)

En @jan brilman (leuk om ook jou nu eens in het echt te zien trouwens :-) ) deze discussie is al heel oud.

Ik schreef op 25 augustus 2008, in de aanloop naar het allereerste treffen:
Evengoed, voor iedereen die twijfelt of zijn kist wel toelaatbaar is; wij zijn alvast niet van plan "moeilijk" te gaan doen. Het idee is geboren uit de wens eens alle oudjes die in diverse draadjes opduiken bij elkaar te zien. En als je vliegtuig 18 jaar is zit daar echt niemand mee.
Als je met je CMPro Discus aan komt zetten ga ik wel fronzen maar daar houdt het dan ook wel mee op (niet dat dat een uitnodiging is hoor!). Als je zelf denkt dat je vliegtuig past bij het thema ben je gewoon welkom.

Is trouwens een leuk draadje om nog eens door te neuzen. En te kijken wie er toen ook al bij waren....
http://www.modelbouwforum.nl/thread...i-2009-te-boxmeer-gaat-definitief-door.64354/

Raadseltje.
Als je goed hebt opgelet heb je vandaag ook gezien wat op deze foto uit 2009 staat.
De vraag: wie is het, en wat gebeurt hier?
(degene die op de foto staat mag het niet verklappen natuurlijk)
67574a105b85294ce.jpg

Bruno had net iets met secondenlijm gerepareerd, en zit vastgeplakt waardoor hij zijn Dandy niet kan loslaten en mee omhoog gaat?:)

Wat een heerlijke dag! MVN bedankt voor de gast vrijheid en natuurlijk dank aan iedereen die er was voor de gezelligheid. Mooier wordt het niet op een winterse dag.

Kan ik alvast een herhaling bestellen voor volgend jaar? :worship:

Gerben

Ik heb ook geweldig genoten! En de sfeer was idd fantastisch.
Ook ik hoop dat dit volgend jaar weer doorgaat en dus het vgg idee blijft voortbestaan!
Nogmaals bedankt fijne mensen!

Raadseltje.
Als je goed hebt opgelet heb je vandaag ook gezien wat op deze foto uit 2009 staat.

Ik denk dat hij z'n Dandy gaat missen en m niet los wil laten en het liefst zo lang mogelijk vast wil houden en zo achter z'n Dandy blijft rennen.

Overigens....Over Vintage Glider bijeenkomsten gesproken...Ik neem aan dat deze al een tijdje geleden heeft plaats gevonden. :)
Ik vond dit plaatje in de kantine van de vliegclub Nijverdal. Weet iemand hier meer van?

Raadseltje.
Ik weet in ieder geval -uit betrouwbare bron- dat Bart Doets (gisteren niet aanwezig omdat hij 's winters alleen binnen vliegt) deze foto maakte.

Back