Vintage Glider Treffen Roden zondag 6 mei

De beheerder van de camping is zo vriendelijk geweest om het volgende aanbod te doen aan alle vliegers die ook willen overnachten:
Een overnachting met 2 personen, auto en kampeerplaats kost in dit weekend normaal €25,- per nacht. Iedere gastvlieger van het RLC krijgt echter € 5,- korting per nacht!

Met dank aan camping Ronostrand

Groeten Rick

He Rick

Zo staat ons (behalve het weer) niets meer in de weg om een mooi weekend te hebben:celebrate::celebrate::celebrate:

groet

Terence

Weer op een werkdag! Maar nu ga ik er verlof voor vragen dus geef ik mij alsvast op.

1. Rick R: Riser, Mosquito, De Wite, Racek-3 Möwe, Cirrus. Kan-66, 77+Synth
2. Loeki (Louis): Varta fly, dalmation lady, (indien gewenst) cessna 182 motorsleper, 2,4 ghz
3. jacobbos (Jacob Bos), Mosquito, ASW 15, Countryman, Scirocco, 2,4 GHz, Sleepkar
4. Vw4style (Lyckele), Spirit, Cirrus 75, Mentor sleepkist, 2,4 Ghz
5. Gait (Gerhard), Motorspatz L3, Flair Albatros 100, Thermiekcruiser 2,4 GHz
6. Fotor (Raymond), Svensson Sunny, Mentor, 2,4 GHz
7. PH-SVV (Sander), Brilliant-Vz, Asw-17, 2.4Ghz
8. Terence, Terence van der Stelt, LS1 en ??(wat het eerst klaar is) 2,4 ghz
9. Rc Nick: Robbe Disco, Igra Fiesta, Ridge Runt. 2.4 Ghz
10. R.c. Paul: Mosquito, Amigo2, Ka8, Mini Nimbus en eventueel de Piper Cub als sleper. 35 Mhz. kanaal 80
11. MaartenX , Minimoa, Sagitta 900, Cirrus, kanaal 62
12. PH_AJH Arjan, SG-38, Ka-8B, 2,4GHz
13. Ronan, Cirrus 75, Minimoa, K67 en 2,4GHz
14. Justus, Sig Ninja 2,4ghz, Roebers Twin Astir k68(als er slepers zijn voor 3,5mtr/4kg)

Waarschijnlijk kan ik die datum wel, staat nog niet vast. Maar ik zet me er alvast op. Als alles goed is komt morgen mijn vintage zwever.

Weer op een werkdag! Maar nu ga ik er verlof voor vragen dus geef ik mij alsvast op.

2. Loeki (Louis): Varta fly, dalmation lady, (indien gewenst) cessna 182 motorsleper, 2,4 ghz
3. jacobbos (Jacob Bos), Mosquito, ASW 15, Countryman, Scirocco, 2,4 GHz, Sleepkar
10. R.c. Paul: Mosquito, Amigo2, Ka8, Mini Nimbus en eventueel de Piper Cub als sleper. 35 Mhz. kanaal 80
14. Justus, Sig Ninja 2,4ghz, Roebers Twin Astir k68(als er slepers zijn voor 3,5mtr/4kg)
15. robertje-11 Robert Hengeveld, 2,4ghz, simprop dadalus, multiplex mentor (wellicht als sleper als ik voor die tijd genoeg sleepervaring heb opgedaan).

Aanmelding via RLC website staat in rood:

15. robertje-11 Robert Hengeveld, 2,4ghz, simprop dadalus, multiplex mentor (wellicht als sleper als ik voor die tijd genoeg sleepervaring heb opgedaan).
16. RLC Lid Piet Boot 2,4 ghz, Robbe Sea Gull glider

15. robertje-11 Robert Hengeveld, 2,4ghz, simprop dadalus, medicine man (in aanbouw), multiplex mentor (wellicht als sleper als ik voor die tijd genoeg sleepervaring heb opgedaan).
16. RLC Lid Piet Boot 2,4 ghz, Robbe Sea Gull glider

Even een kleine aanpassing bij mijn inschrijving ben er waarschijnlijk ook bij met een medicine man die ik aan het bouwen ben (:

:p Ik dacht, zo'n vaste datum in mijn agenda kan een mooie deadline zijn om vanalles af te maken. Dus Cirrus, Dädalus en Diamant afbouwen en naar Roden.

Mja, toen ging ik eens kijken waar Roden nu eigenlijk in NL lag?:confused:

Ik laat dit maal even voorbij gaan en me wat meer richten op de overige meetings. :D

FLYER!!!!:
vintageday3kl.jpg

Laatst bewerkt:
Wat leuk, mijn oude WIK Speed Astir op de poster! Die kist zal er niet meer bij zijn, hopelijk kan ik wel komen met ander spul (Ka-7 af???).

Ik denk niet dat ik dan de Kormoran al af heb.... ik weet niet zeker of ik zal komen, ik heb qua vintage alleen nog de Nova en de Geier, en de Geier is niet echt een glider...

Ik denk niet dat ik dan de Kormoran al af heb.... ik weet niet zeker of ik zal komen, ik heb qua vintage alleen nog de Nova en de Geier, en de Geier is niet echt een glider...

:rolleyes:Wat is er mis met de Nova dan?:rolleyes:
Mijn Geier heeft geen motor...dus dat maakt het voor mij een zwever.....Hoewel het geen pretje is aan de hoogstart..

Groeten Gerald

Even een bericht van de RLC:

Nadat via Roder Luchtvaart Club al korting is geregeld bij camping Ronostrand heeft de eigenaar van de camping aangeboden het terrein te prepareren indien de weersomstandigheden dit toelaten. De bedoeling is om dit in de week voorafgaand van het VGG treffen te doen zodat het veld er op en top bij ligt voor de piloten en bezoekers.
Degenen die afgelopen jaar ook bij de Fly inn van RLC geweest zijn weten hoe uitstekend de grasmat er dan bij ligt.

Ook hier willen wij Ronostrand alvast hartelijk voor bedanken.

Groet,

Roder Luchtvaart Club

Robbe Geiers zijn meer dan welkom, met of zonder motor. En je hebt nog 2 1/2e maand hoor :-)
Het is vooral dat ik me niet (meer) heel erg verbonden voel met het Vintage Glider gedachtengoed... en dat spreekt ook een beetje uit wat ik momenteel aan toestellen heb. We zullen wel zien tegen die tijd...

Hmmmm... gaat steeds gezelliger worden...
Robbe Nova welkom? Tutti originale... uitvoering met servoslee voor de V-tail aansturing.
Wellicht is m'n Rascal 40 sleper dan ook klaar en getest.
Ik zie ook dat m'n avatar-klassiekertje '72 mee mag? Helemaal in stijl... nu nog een spiekerbok met wijde pijpen en clarck's (bordeelsluipers) opsnuffelen...

Hahaha... ik heb zelf heel wat Clarks Desert Boots versleten... je kreeg wel altijd zweetpoten op die spekzolen, maar ze stonden zeer cool... :cool:

Back