Spanningen naast het veld
Tja, ook ík heb een fantastische dag gehad. Allereerst de organisatie en de club waar we te gast waren: RLC, ontzettend bedankt! Alles was weer perfect georganiseerd.
maar over de spanning?
nou, ik zal het onthullen:
Ik werd dus door Arjan omhooggesleept, nou, niet ik, maar mijn barracuda. Ik kwam in een geweldige bel terecht, ging (té) hoog waardoor hij snel erg klein werd. Ik dacht: snel wat naar beneden, maar ik maakte (slecht (in)zicht) helaas rare capriolen: een ongeplande harde looping veroorzaakte dat ik een vleugelbreuk op liep. De romp met daarop nog 1 vleugelhelft tolden naar beneden (dat wílde ik toch?) ja, maar niet met zo'n landing:
doordat het veld waarin de neus zich boorde lekker zacht was, heb ik verder geen schade aan de romp opgelopen.
De andere vleugelhelft zag ik weg fladderen. Daar gingen Ronan en Wiert Land achteraan (super bedankt mannen!). Deze helft kwam een heel eind van het veld vandaan bij een boer in het veld. En dat gaf toch wel wat SPANNING: Wiert Land zou voor Ronan even de schrikdraad naar beneden drukken maar daar stond dus SPANNING op. Dat voelde niet lekker

nweer:.
Voor de rest vooral geen spanningen

(behalve de jet die een ''wat mindere'' landing maakte). Gelukkig werden er geen andere objecten geraakt.
De Bunte ook weer heerlijk uitgelaten en heel wat met de Biglift gesleept.
Kortom: ik kijk terug op een fantastische dag mannen!