Vintage Glider Treffen Roden zondag 6 mei

Man wat houd ik toch van onze hobby én van de Dire Straits! Mooi werk Jacob.

Groeten Rick

Hallo Rick

Mooi dat je ook van die "Vintage muziek" houdt, zijn niet zo veel jongelingen meer die deze muziek kennen en kunnen waarderen!!!!

groet

Terence

@Terence, Lyckele en Vincent,
Ik ben wat dat betreft echt in het verkeerde decennium geboren. Ik luister vooral muziek (rock) uit de jaren 70 en 80. Dire Straits, Led Zeppelin, Pink Floyd, Deep Purple en vele anderen. Ook het vinyl virus heeft mij te pakken. K' speur regelmatig Marktplaats af naar lp's. Mijn verzameling van studioalbums van de Dire Straits en Led Zeppelin is bijna compleet!
En ook qua auto's houd ik erg van klassiekers. Ben vooral een Porsche en oude Italianen gek!

Groeten Rick

Het VGG verhaal klopt niet helemaal 100% maar toch leuk dat we op film gekomen zijn!

Laatst bewerkt door een moderator:
Ach ja, maar ik vind het erg leuk dat het allemaal op deze manier georganiseerd is. Het was echt weer een top dag. Ik zit nog steeds na te genieten

Ik heb zeer genoten en nog .

Ik heb de briljant uit de zak gehad en toch moeten conqluderen dat het einde verhaal is .
Het is allemaal wel reperabel maar dan wordt het toestel te zwaar .Dus met deze ben ik al zoekende naar een volgende lijnstarter met sleepkoppeling .

Ik heb zeer genoten en nog .

Ik heb de briljant uit de zak gehad en toch moeten conqluderen dat het einde verhaal is .
Het is allemaal wel reperabel maar dan wordt het toestel te zwaar .Dus met deze ben ik al zoekende naar een volgende lijnstarter met sleepkoppeling .

Maak eens een foto Serge, ben benieuwd hoe het eruit ziet?

groet

Terence

'Een stukske free publicity'

Uit het Dagblad van het Noorden:
full

En het stuk uit de regionale krant:
full

full

En dan nog eens het filmpje van Louis die ik toch wel erg geslaagd vind!

Groeten Rick

Laatst bewerkt door een moderator:
@Louis: mooi hoor! Brengt je weer even helemaal terug!

En wat leuk dat er zoveel publiciteit aan gegeven is, ik hoop dat RLC veel nieuwe leden gaat verwelkomen...

En nu op naar de eerste jubileum editie: de 10e toch? Is al bekend waar en wanneer?

Groet,

Jacob

Krijg alleen altijd jeuk als men spreekt van 'vliegtuigjes'. Alsof dit geen volwassen hobby is en er geen verschil is tussen wat we vroeger als kinderen maakten en wat wij doen...

Back