Vintage Glider Treffen Rosmalen zaterdag 15 september

wat goed te maken, ik kan 400 meter uitleggen. das heen én terug. We kunnen hoger uitkomen dan de 130-150 meter waar we het normaal mee doen.

Het kan, maar als men genoegen neemt met de normale 200 meter vind ik het ook prima.;)

Dan mag je wel een klein (modelbouw) fietsje meenemen om de lijn weer op te halen ;)

Ps. Ik kan ook komen maar weet nog niet met welke kisten, op 2.4ghz dus dat is geen probleem.

Laatst bewerkt door een moderator:
Als de weersvoorspellingen volgende week goed zijn probeer ik kort van tevoren nog vrij te regelen.

Zou mooi zijn Raymond :-). Je neemt de Ka-7 dan wel mee he?
Ik heb van Will ook nog de toezegging dat hij wil komen, dus weer eentje meer..

Vreemd trouwens dat er niet meer komen......

Jongens waar zitten jullie???????????????????

Groeten,

Paul.

Graag kom ik ook weer een dagje genieten

1. SRS: Grunau Baby, de kleine én grote. Verder neem ik mijn F3B lier mee. 2,4Ghz
2. Snijders: Silentius 35mhz 78
3. Justus: Sig Ninja,(evt. ook Sig Samoerai) Roebers Twin Astir 2.4ghz, Strolch 35mhz/77
4. Jacob Bos (jacobbos) ASW 15, Graupner Mosquito, Multiplex Scirocco, Countryman, 2,4 GHz
5. Terence, Terence van der Stelt, Wanitscheck Orlice 2.4 GHz
6 Evert Kraaijkamp Robbe Argo, Carrera trimmy
7. R.c. Paul. Mosquito, Amigo2, Igra Fiesta, Ka 8, Solo. 35 Mhz 80.
8. Rc Nick. Robbe Disco, Ridge Runt. 2.4 Ghz.
9. Willem P Tonga, B4, Sirus, ?, 2,4 Ghz

1. SRS: Grunau Baby, de kleine én grote. Verder neem ik mijn F3B lier mee. 2,4Ghz
2. Snijders: Silentius 35mhz 78
3. Justus: Sig Ninja,(evt. ook Sig Samoerai) Roebers Twin Astir 2.4ghz, Strolch 35mhz/77
4. Jacob Bos (jacobbos) ASW 15, Graupner Mosquito, Multiplex Scirocco, Countryman, 2,4 GHz
5. Terence, Terence van der Stelt, Wanitscheck Orlice 2.4 GHz
6 Evert Kraaijkamp Robbe Argo, Carrera trimmy
7. R.c. Paul. Mosquito, Amigo2, Igra Fiesta, Ka 8, Solo. 35 Mhz 80.
8. Rc Nick. Robbe Disco, Ridge Runt. 2.4 Ghz.
9. Willem P Tonga, B4, Sirus, ?, 2,4 Ghz
10. PH-SVV; Brillant-V, ASW-17, Dandy; 2.4Ghz

Laatst bewerkt door een moderator:
ja, de eerste die ik ga missen. Maar ik krijg het echt niet voor elkaar met ook nog twee F5J wedstrijden in de weken er na, de activiteiten van de kinderen en de weekenden die mijn echtgenote moet werken.
't Is niet anders.

Heren,

De dag komt dichterbij, de accu's staan onder de lader en de F3B lier staat er klaar voor. Het gras is verleden week gemaaid, en het weer lijkt ook nog gunstig te zijn. Voor de koffie word gezorgt, en zoals het er nu naar uitziet komen er ook nog broodjes deze kant op in de middag. Eeen gaspitje gaat mee, en als het goed is komt er nog een kleine verassing voor bij de broodjes....

Dus......:banana:

Een kleine wijziging in mijn toestellen, de grote Grunau Baby blijft thuis.
De Salto komt er voor in de plaats....

Helaas heren, zaterdagen kan ik helaas niet in verband met mijn werk. Zag het al aankomen.

Wens jullie in ieder geval heel veel plezier en mooi weer toe!

Groeten Rick

Hey guys, sorry, ondanks mijn enthousiasme voor deze groep vliegers laat ik het deze keer waarschijnlijk ook afweten..De dag erop ook al een f3k wedstrijd en bovendien ben ik druk aan het bouwen om mn modelletje af te krijgen voor deze dag...Als er nog iets tijd is kom ik bij goed weer ff langs, 2,4 ghz. dus meschien ook even vliegen als dat mag.In iedergeval heel veel vliegplezier en tot ziens!Groet, vincent
Ps. iemand interresse in een salto van flyfly? info staat in het te koop draadje.

Ja, en ik laat het ook afweten. Op dezelfde dag hebben we op onze club ook een vliegdag met BBQ. twas effe dubbe, het is de club met BBQ geworden.

Dirk.

Ik was bijna vergeten dat ik mij hier voor heb opgegeven!....maar ik kom wel hoor!

Morgenmiddag gaat alles op de lader en de laatste druppels CA voor wat kleine reparaties. Nog even kijke hoe laat ik de deur uit moet anders gooi ik het autootje ook nog morgen alvast vol.

Het weer wordt mooi weer geloof ik dus ik kan niet wachten!

Justus

p.s. ik weet dat het een vintagedag is maar als tussen de bedrijven door de climaxx zijn elastiek/lier doop wil geven wordt ik niet al te zwaar getraft toch?

leuk dat je er ook bij bent Justus:p

even stieken zal toch geen problemen opleveren dacht ik zo

tot zaterdag

Terence

Heren,veel plezier en thermiek toegewenst.
Ik ga hier op de hei vliegen,is voor mijn portemonnee gunstiger en haalbaarder.

Back