Vintage Glider Treffen

Hallo,

Op het modelbouwforum is bij het draadje "Mosquito van Graupner" het idee ontstaan om een Vintage Glider Treffen te organiseren op de Roosendaalse Heide bij Arnhem.

Google Maps: 52.039952, 5.987557 - Google Maps
Datum: Nog onbekend.

Om je in te lezen over dit treffen kun je het draadje over de Mosquito even "screenend" lezen.
Daarna kan iedereen zijn suggesties, mening etc. kwijt in dit draadje.
Wie doen er mee???

mvg,

Kees

Om even alle verwarring uit de wereld te helpen, het is het Rozendaalse veld gemeente Rheden.
Het veld ligt aan het eind van "de weg naar de brandtoren"

Gr Harry

...en het gaat dus om oude zwevers. Niet in de zin van nieuwe modellen van zwevers van vroeger zoals de Minimoa (om maar iets te noemen) maar de modellen waar je als klein jongetje van droomde.
De Graupner Mosquito, Cirrus, enzovoort. Jaartje of 25 moeten ze wel oud zijn.....(al is er geen grens getrokken)

Count me in :-)

Ik kom zeker een kijkje nemen! Of ik vlieg hangt af van of ik dan een van mijn oude beestjes heb opgeknapt.

Ruud

Helaas heb ik geen oude zwever maar ik zal zeker proberen om er bij aanwezig te zijn al was het maar om er van te leren en er wat van op te steken. (neem dan toch stiekum mijn schuimpje mee, maar respecteer dat het doel oude zwevers moet zijn).

Datum

Ik stel voor om alvast een datum te prikken.
Agenda's lopen tenslotte snel vol.
Aangezien er onder ons ook nog een aantal zijn ( waaronder ikzelf ) die een oudje moeten bouwen of opknappen, stel ik voor om het treffen in het voorjaar 2009 te laten plaatsvinden.
Een mooie dag zou kunnen zijn: Zondag 17 mei.
Roept u maar!

Leuk, als er maar slepers aanwezig zijn :) Ik heb een oude sunny 2meter electro zwever en deze oldtimer :
dsc04645.preview.jpg

Datum OK

17 mei 2009 is een prima datum, dan heb ik zeker mijn volgende Vintage ook wel klaar (in de zin van ombouw naar electro) de ASW 15 die nu nog stof ligt te happen.

(is trouwens de dag na mijn verjaardag, dus als er over is . . . ;))

Deze datum gaat historie schrijven......... ben inmiddels aan de Mosquito begonnen. Komt dus optijd af.

Het is trouwens.............uuuuhhhh heel lang na mijn verjaardag.........;)
Maar dat mag de pret niet dukken.

Ik ga contact opemen met beide clubs om te kijken of er dan wedstrijden zijn.

Zondag 17 mei 2009 staat dus.

Zijn er nog meer mensen met een oltimer zwever of elektro kist?

Als er terzijnertijd mensen zijn die een routebeschijving willen, laat het dan even weten. zet er even bij uit welke richting je komt.

Gr Harry

ook vintage?

Geld een Alpha van Multiplex ook als "Vintage"??? Is uit de Jaren 80 en heb hem volledig gerestaureert!

En is er die dag een lier beschikbaar???

Alpha, uitstekende keuze meneer!

Een lier? als je hem zelf meeneemt wel. Het is gewoon een veldje waar gevlogen kan worden. Geen club of zo.

Alpha, uitstekende keuze meneer!

Een lier? als je hem zelf meeneemt wel. Het is gewoon een veldje waar gevlogen kan worden. Geen club of zo.

Dank u dank u!

Ik zal het eens opgooien binnen mijn club, er zijn wel meer vintage kisten binnen onze club!
BV een Dandy.

We hebben net een nieuwe fuchs lier dus wie weet kan die mee!

17 mei is iets voor mijn verjaardag dus...... dat wordt erg leuk. Als iemand een lier kan regelen ben ik er ook bij :)

Ik heb een projectje liggen wat hier wel zou passen, maar dan moet er wel iets van een sleper zijn?????

Back