Vintage Glider winter treffen januari 2012.

Filmpje

Hier nog een filmpje van mijn hand. Op YourTroep in full HD te bekijken.

Laatst bewerkt door een moderator:
Daan, die heb ik, maar hij is maar heel kort in beeld, alleen tijdens het weggooien door Max. Als je de beelden wilt hebben moet je even een pb doen met je email adres.

Heren,

Wat een bijzonder mooie dag. En wat een gezelligheid, ook als je niet vliegt.
De vlucht van mijn Cirrus eindigde in het (zachte) moeras. Slechts lichte schade. Komende tijd gaat hij onder handen genomen worden. Rolroeraansturing verbeteren, kleine scheurtjes in de romp repareren en het scharnier van het kielvlak maken. Dan eens voorzichtig invliegen en kijken waarom hij nu zo onhandelbaar vloog.

Op de volgende meeting ben ik er weer bij want vliegen zal hij!

Laatst bewerkt:
Ik vind het gaaf dat mijn mode 1 Knuppelkus startmethode eindelijk op beeld staat:
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb op het VGT met iemand gesproken die tekeningen kan scannen, ik weet nu alleen zijn naam niet meer. Wie weet wie deze mogelijkheden heeft? Ik moet binnenkort de tekening van de ASW17 weer terug sturen naar de gene die 'm mij uitgeleend heeft. (In kampen kan ik geen copyshop vinden die dit kan)

Groeten,
Sander

Ik heb op het VGT met iemand gesproken die tekeningen kan scannen, ik weet nu alleen zijn naam niet meer. Wie weet wie deze mogelijkheden heeft? Ik moet binnenkort de tekening van de ASW17 weer terug sturen naar de gene die 'm mij uitgeleend heeft. (In kampen kan ik geen copyshop vinden die dit kan)

Groeten,
Sander
Justin81b

Back